Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2006 Delen Geplaatst: 6 maart 2006 Probleem bij de belastingaangifte met de belastingdiskette van de Bel.Dienst.\r\n\r\nEerdere jaren hier geen probleem mee gehad, maar nu gaat het mis bij het Inkomstenscherm. In de vakjes waar de getallen voor de Pensioenen en de Loonheffing ingevuld moeten worden krijg ik de cursor niet meer in het vakje. Dus kan ik niets invullen en stopt de aangifte. De naam van de uitkeringsinstantie’s kan ik wel goed invullen. Aan de Belastingdiskette ligt het niet want op PC van de buurman gaat het wel goed. Ik heb nog met de WindowsXP CD (met SP2) een Dynamische update gedaan maar dat heeft ook niet geholpen.\r\nKan iemand mij hiermee helpen. \r\nHenk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2006 Probeer eens opnieuw het aangifte programma te installeren Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2006 Heb ik zeker al 5x gedaan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2006 Ik denk dat er geen andere mogelijkheid meer op zit om het digitaal te doen. Dan word het weer handmatige en veel papier werk. \r\n\r\n\r\n[b] Belastingdienst leuker kunnen we het niet maken[/b] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen