Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2006 Delen Geplaatst: 6 maart 2006 Hallo! \r\nIs er zoiets als de gmail notifier maar dan voor hotmail? Zodat je in je taakbalk, of in je balk van firefox je hotmails kan vinden? Of je dus mails hebt...\r\nEn als dat er is....waar kan ik dat vinden?\r\n\r\nVast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2006 Als je MSN Messenger erbij neemt (ook gratis) dan krijg je extra van binnenkomende mails een seintje en ook zie je bij openklikken van het Messenger-schermpje meteen een regeltje hoeveel ongelezen berichten je hebt.\r\n\r\nMaar ik denk dat dat allemaal alleen met IE werkt, niet in Firefox. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2006 Ja MSN Messenger wist ik...maar is er ook een extern programmatje...iets anders dan messenger Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2006 [url=http://www.download.com/Trillian/3000-2150-10047473.html?part=dl-trillian&subj=dl&tag=button] Trillian[/url], voldoet aan de verwachtingen (zeer veelzijdig).\r\nIn mijn geval checked ie de mails op hotmail en Yahoo... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2006 Thnx, ben nou Trillian en Poptray (poptray.org) ant uitprobere! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen