Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Delen Geplaatst: 5 maart 2006 Heeft er iemand ervaring of bestaat de mogelijkheid om een batterij van een laptop op te laden via zonne energie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2006 Er heeft een tijd geleden een artikel in computer idee gestaan over hoe je zelf \'n zonnepaneel ik elkaar kon knutselen, die je vervolgens kon gebruiken om, inderdaad, je laptop mee op te laden.\r\n\r\nHet is dus wel degelijk mogelijk, maar ga er niet van uit dat het goedkoop is.\r\n\r\nDeze week staat overigens in \'vers geroken\' een zonnepaneel-tas, misschien dat dat iets voor je is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2006 Misschien een goed idee voor als je toch gaat emigreren.\r\n\r\nHet wordt tijd dat er voor Nederland ook regen-cellen worden uitgevonden.\r\n\r\n:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2006 [quote=willem1940]Misschien een goed idee voor als je toch gaat emigreren.\r\n\r\nHet wordt tijd dat er voor Nederland ook regen-cellen worden uitgevonden.\r\n\r\n:)[/quote]\r\n\r\n :lol: :lol: (Y) (Y) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2006 ik kan mij ook dat artikel van een hele poos geleden herinneren. weet alleen niet waar neer, ik denk tussen half 2004 en half 2005 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2006 Alles kun je met zonne cellen opladen of laten werken .\r\nAls je er maar genoeg hebt (en ook genoeg geld natuurlijk want ze zijn niet goedkoop) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2006 Zie CI nummer 6-2006 blz 14\r\n[url]http://www.eclipsesolargear.com/[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen