Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Delen Geplaatst: 5 maart 2006 In systeemherstel zijn alleen de herstelpunten van deze maand te zien. Klik ik op het pijltje van de vorige maand(en) dan gebeurt er niets. Pc werkt verder goed. Hoe krijg ik de vorige maanden te zien. Ik heb een headstart pc, dus alleen een recovery cd van XP.\r\n:-| Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2006 Het volume data voor systeemherstel is beperkt, het kan dus zijn dat dat bij u laag staat. Ga eens kijken naar start - help en ondersteuning - wijzigingen ongedaan maken met behulp van systeemherstel - instellingen van systeemherstel. Bij mij staat dat op ongeveer 1Gibyte en ik heb herstelpunten vanaf 3 februari. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2006 Het volume (op de c schijf) staat bij mij al op maximimum (12% = 3900 mb) Ik heb een aantal partities gemaakt, waaronder mijn c schijf van ongeveer 30 Gig. Misschien ligt het aan programma\'s die zelf een herstelpunt maken (zoals Spybot dat doet)? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen