Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Delen Geplaatst: 5 maart 2006 Als Internet Explorer wordt geopend en ik op Favorieten klik, komt er links alleen een wit vlak met een kruisje.\r\nIn de verkenner staat onder Documents and settings wel een map Favorieten, die ik kan openen. Antispywareprogramma\'s geven niets bijzonders aan.\r\nWie weet een oplossing?\r\n :-| Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2006 Verwijst windows nog wel naar die map die je in je verkenner ziet:\r\ncontroleer dit bij (uitvoeren/regedit):\r\nHKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\r\n\\Explorer\\Shell Folders\r\nHier moet dan bij \"Favorites\" het pad naar die map staan.\r\nBij mij is dat nl een keer door een ongein programma gewijzigd, dus wie weet staat hier de oplossing. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2006 Dank voor de tip, DCL, maar er wordt in het register naar het juiste pad verwezen. Bij mij is dat C:\\documents and settings\\gebruikersnaam\\Favorieten. Dat is de map met Favorieten die ik van een back-up heb teruggezet, toen deze leeg was. Onder Local Settings staat trouwens ook een map Favorieten, maar als ik daarnaar verwijs in het register gebeurt er ook niets. :-? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen