Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Delen Geplaatst: 5 maart 2006 Hai, \r\nik heb 2 belangrijke mails uit mijn hotmail verwijderd. Bij google heb ik wel recovery progjes gevonden, maar allemaal voor outlook. Weet iemand hoe ik verwijderde mails uit de hotmail kan terughalen.\r\n\r\nMarjolein (cry) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2006 ben bang als hotmail het uit ej verwijderde items heeft gehaald ze inderdaad echt weg zijn ook\r\n\r\n(ook bij outlook zijn ze vaak echt weg ook. vooral na het comprimeren van de bestanden) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2006 Kijk nog eens goed in je hotmail-prullenbak; leegmaken mislukt de laatste tijd meestal .... zou een geluk bij ongeluk kunnen zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2006 Helaas, de prullebak heb ik al 10x gecontroleerd.\r\nBedankt jongens!\r\nMocht iemand misschien nog een trucje weten ... \r\nMaar ik vrees het ergste.\r\n :-[ Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2006 [quote]k heb 2 belangrijke mails uit mijn hotmail verwijderd.[/quote]\r\nBekijk je de mail online,of haal je het in b.v. Outlook Express over naar de PC?\r\n\r\nGreetz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2006 Outlook kijk ik gewoon in mijn pc en hotmail via internet. Dus niet geïntegreerd in mijn outlook, maar via [url]www.hotmail.com[/url] en dan inloggen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2006 [quote]Bij google heb ik wel recovery progjes gevonden, maar allemaal voor outlook.[/quote]\r\nZijn er ook wel voor Outlook Express.Het punt is,dat je de mail niet naar de PC hebt overgehaald en progjes die niet bestaande data tevoorschijn kunnen halen bestaan natuurlijk niet.\r\n\r\nProgramma\'s,die weggegooide mail van een Hotmail server kunnen terug halen,bestaan volgens mij ook niet.\r\n\r\nGreetz. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2006 Dank je! Helaas, ik was er ook al bang voor. Voor outlook heb ik inderdaad wat gratis progjes gevonden.\r\nIn ieder geval bedankt allemaal voor het meedenken.\r\n\r\nGroetjes,\r\nMarjolein Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen