Ga naar inhoud

Bureaublad text

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk had tot gisteren de text onder de pictogrammen op het bureaublad zo dat de achtergrond transparent was dus je zag alleen de text endaarachter een foto.\r\nEchter na installeren van Tuneup utilities werd dit omgezet in een blauwe kleur. Ik kan nu geen transparent meer kiezen. Als ik wit kies word de achtergrond achter de text wit en dat vind ik storend.\r\nWie kan me helpen???\r\nBesturingssysteem Win XP alle sevicepacks en updates\r\n\r\nFredje
Link naar reactie
[quote=TarUnited]wat dacht je van dat tuneup utilities te verwijderen?\r\nhet is duidelijk dat dit prog de veroorzaker is...[/quote]\r\n\r\nFredje heeft zeer waarschijnlijk via TuneUp het bureaublad laten aanpassen, en dan is het programma niet de veroorzaker van dit probleem.\r\nIk draai al een hele tijd TuneUp, en heb er geen problemen me, een ding is wel duidelijk, als je wat met een programma wil uitproberen, schrijf dan de handelingen op, zo kun je achteraf het geheel weer terug zetten (als dit met het programma kan)\r\n\r\nGr. jansen48
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...