Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Delen Geplaatst: 5 maart 2006 Hallo,het volgende.\r\nIk wil mijn schijf formatteren,en dan Win98se er terug op zetten.\r\nMaar nu komt het,ik wil mijn drivers behouden,door ze te vinden,en dan op een cd schijf te zetten om later weer terug te zetten\r\nWeet iemand hoe ik m\'n drivers kan vinden en behouden.\r\nOf moet ik het anders aanpakken?\r\nSuggesties zijn welkom. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2006 Wat is de reden om te formatteren?\r\nJe kunt van Windows98 ook een verse installatie doen door deze gewoon over de bestaande installatie heen te installeren.\r\nJe raakt dan in ieder geval niet je drivers kwijt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2006 Ik heb er nu XP op staan maar dat is een te zware belasting voor mijn systeem.\r\n10 GB HD,1200mhz Celeron processor,256 mb ram geheugen,32 ram videokaart.\r\nMet er weer 98se op te zetten gaat het weer wat sneller. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2006 Dan zul je zowieso de drivers opnieuw moeten ophalen en installeren.\r\nDie voor Windows XP zullen over het algemeen niet geschikt zijn voor Windows 98. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2006 Ik denk dat met wat meer RAM, WindowsXP best beter zal lopen op die compu.\r\n1200MHz is niet echt ouderwets.\r\n\r\nDe drivers die er nu in XP opzitten zullen voor het grootste deel toch niet werken onder W98.\r\n\r\nHeb je geen moederbord-CD met alle drivers?\r\n\r\nZet eens precies neer welke computer je hebt, welk moederbord (kijken met gratis progje EverestHome); de drivers zijn dan waarschijnlijk wel ergens van Net te downloaden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2006 Waar zou ik EverestHome kunnen vinden?\r\nIk zet er toch 98se op terug. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2006 [quote=Woodman]Waar zou ik EverestHome kunnen vinden?\r\nIk zet er toch 98se op terug.[/quote]\r\n\r\n[url]http://www.lavalys.com/news.php?article=31&selcat=PR&lang=en[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen