Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Delen Geplaatst: 5 maart 2006 Hallo ik heb een probleem ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd met besturingssysteem win xp prof. Zodra ik naar start ga en alle programma\'s indruk komt dit heel langzaam knipperend in beeld. Bij het afsluiten krijg ik ook de melding ccApp wilt u dit nu beeindigen. Dit is de virusscanner van norton. Voorheen had ik deze problemen nooit.\r\n\r\nIk hoop dat iemand een oplossing voor me heeft.\r\n\r\nAlvast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2006 heb je je videokaart drivers goed geinstalleerd? want als die vaak niet goed zijn gaat het beeld ook heel traag als ik fout zit verbeter me dan ff\r\n\r\nmisschien norton ff goed verwijderen via comfiguratiescherm dan softwaren en de map van norton en ff opnieuw installeren\r\n\r\ngroetjes Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2006 Alleerst staat Norton Virusscanner erom bekend dat indien geinstalleerd op een Windows XP machine, het systeem trager word. En dan bedoel ik ook traag. \r\n\r\nHet mag een goed virusscan prog zijn, maar het is ingrijpend voor je systeem. Dat kan er dus ook mee te maken hebben. \r\n\r\nAls ik jou was zou ik eens gaan kijken naar een goede vervanger van Norton Virusscanner, dan doel ik meer op Avast, McAffee, of de online verkrijgbare gratis virusscanners, zoals Antivir, AVG ect ect. \r\n\r\nAls dit geen uitkomst bied met jou probleem dan ligt er duidelijk iets mis in de structuur van Windows XP.\r\nOverigens scan je pc ook regelmatig op spyware. Dit kan ook nog de veroorzaker zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2006 Ok dan ga ik dit even uitproberen ik houd jullie op de hoogte.\r\n\r\n\r\nBedankt voor de moeite!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen