Ga naar inhoud
  • 0

Trojan Horse op D:?

Anoniem2

Vraag

Ik heb er 1 op D:\r\n\r\nIk heb het geprobeerd via de herstelmodus (XP SP2) en dan via DEL , maar helaas. Ook de virusscanner krijgt \'m niet weg. Ook met XoftSpy lukt het niet. Die ziet de map niet.\r\nOok via de reguliere verkenner is de map onzichtbaar, ook met de optie \"verborgen mappen tonen\" aan.\r\n\r\nDe map heet D:\\recycler\\......etc\r\n\r\nHoe krijg ik hem weg??
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

• 0
Rechtsklikken op het overgebleven bestand.\r\n\r\nKies voor: Eigenschappen, tabblad algemeen.\r\n\r\nKies voor stations onafhankelijk configureren.\r\n\r\nGa dan naar tabblad van schijf D: en kies voor: Bestanden niet naar de prullenbak enz. en klik op toepassen.\r\n\r\nDan met windows verkenner naar D:\\RECYCLER rechtsklikken op het bestand > eigenschappen > vinkje weghalen bij alleen lezen > toepassen (op ok klikken wanneer je nog een venster krijgt)\r\n\r\nDaarna zou je het bestand moeten kunnen verwijderen.\r\nLukt dat niet, opnieuw opstarten, vinkje alleen lezen weghalen en dan het bestand verwijderen.\r\n\r\nLater weer de instellingen voor prullenbak op D:aanpassen naar wens
Link naar reactie
  • 0
[quote]Verder wil het niet echt lukken met die software ed. Ik kom in Dos (gewoon via dubbelklikken in de xp-verkenner), maar wat dan?[/quote]\r\n\r\nPc opstarten met Win98 opstartdiskette en DAN dat programma starten.\r\nMaar dan moet je wel de NTFS4DOS en niet de READNTFS want die kan alleen maar lezen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...