Ga naar inhoud
  • 0

Trojan Horse op D:?

Anoniem2

Vraag

Ik heb er 1 op D:\r\n\r\nIk heb het geprobeerd via de herstelmodus (XP SP2) en dan via DEL , maar helaas. Ook de virusscanner krijgt \'m niet weg. Ook met XoftSpy lukt het niet. Die ziet de map niet.\r\nOok via de reguliere verkenner is de map onzichtbaar, ook met de optie \"verborgen mappen tonen\" aan.\r\n\r\nDe map heet D:\\recycler\\......etc\r\n\r\nHoe krijg ik hem weg??
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

• 0
[quote]ps: sjouwer, ik neem aan dat je bedoelt om het in te geven in dos/herstel van XP?[/quote]\r\n\r\nDat bedoel ik dus ook.\r\nGa daarin naar je D: schijf en dan naar de map met de naam recycler.\r\nHet kan zijn dat deze verborgen is.\r\nJe kunt hem dan zichtbaar maken met de opdracht: attrib -H recycler\r\nHetzelfde geldt voor zijn sub-mappen.\r\nZodra je alles zichtbaar hebt zou je met de DEL opdracht dat bestand moeten kunnen verwijderen.\r\nAls deze beschermd is tegen verwijderen kun je dat aanpassen met de opdracht: attrib -R Dd1.rar\r\nLege mappen kun je verwijderen met de opdracht: rmdir \r\n\r\nSucces.
Link naar reactie
  • 0
Had nog ff tijd, dus nog geprobeerd.\r\n\r\n\"Toegang geweigerd.\" Bij alle opdrachten. Ook als ik de gehele dir intypte. Kan \'m dus niet zichtbaar krijgen (toegang geweigerd), kan \'m niet benaderen (toegang geweigerd) en kan \'m niet verwijderen (toegang geweigerd).\r\n\r\nFormat D: enige optie?? (als dat nog helpt tenminste?)
Link naar reactie
  • 0
Ga in verkenner naar: Extra > mapopties > weergave.\r\nHaal \'t vinkje weg bij: \"Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen\".\r\n\r\nDan zul je de bestanden wel zien.\r\nJe kunt dan alles verwijderen behalve het bestand met de datum van vandaag.\r\n(waarschijnlijk datum en tijd dat de pc voor \'t laatst is gestart)
Link naar reactie
  • 0
Ik kan \'m dan idd wel zien. Er zitten in die map 3 prullenbakjes die ik allen heb weggegooid. Maar DE bewuste map is ontoegankelijk. Die kan ik niet mbv verkenner verwijderen.\r\n\r\nVerder wil het niet echt lukken met die software ed. Ik kom in Dos (gewoon via dubbelklikken in de xp-verkenner), maar wat dan?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...