Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2006 Delen Geplaatst: 4 maart 2006 Ik maak een formulier via mijneasyform.Zie Bijlage.Ik zou dan rechtstreeks dit formulier moeten kunnen uploaden.Helaas lukt me dat niet.Ik gebruik Frontpage 2002 \r\nMijn server is @home. Ik gebruik WS-FTP. \r\nWAt moet ik in de bijlage invullen bij map server en FTP-serveradres.??(zie bijlage) \r\nAlvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2006 Het Ftp serveradres heb je samen met uw gebruikersnaam en paswoord gekregen van uw provider. Met de gebruikersnaam weet uw provider over welke site het gaat, maar je moet nog een map specifiëren als uw formulier in een ander map komt dan uw hoofdmap waarin index.html staat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2006 FTP is inderdaad homedrive.home.nl\r\nGebruikersnaam is alles voor het @ in je e-mail adres\r\nWachtwoord is natuurlijk je wachtwoord :mrgreen: (let op hoofdletters)\r\n\r\nMap op de server hoef je niet op te geven.\r\n\r\nIk heb verder geen idee of @Home frontpage ondersteuning heeft.....\r\n\r\nProbeer \'t anders eens via [url]https://homedrive.home.nl/[/url]\r\ninloggen, en dan je bestanden kopieren van je harde schijf en plakken op je site. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2006 [quote=ctrlaltdelete]Ik heb verder geen idee of @Home frontpage ondersteuning heeft.....[/quote]\r\n[quote=Website van @Home]Vraag \r\nBiedt WebSpace ondersteuning voor Microsoft FrontPage-publicaties?[/quote]\r\n\r\nAntwoord \r\n Je kunt Frontpage gebruiken om je HTML-bestanden aan te passen.\r\n\r\nEr zijn wel een paar functionaliteiten van Frontpage die je niet kunt gebruiken in combinatie met Webspace:\r\n\r\nHet is niet mogelijk om vanuit FrontPage contact te leggen met de webspaceserver om direct wijzigingen aan te brengen. De serverextensies van Frontpage worden niet ondersteund. Je moet je bestanden opslaan op je eigen computer en dan in Internet Explorer via je homedrive uploaden. Je kunt ook FTP je bestanden uploaden.\r\nJe kan geen frontpage features gebruiken die frontpage extensies nodig hebben zoals formulieren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2006 bedankt voor de informatie![/b] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen