Ga naar inhoud

Hieronder bij niet kunnen uploaden,nogmaals bijlage,hopelijk

Aanbevolen berichten

Ik maak een formulier via mijneasyform.Zie Bijlage.Ik zou dan rechtstreeks dit formulier moeten kunnen uploaden.Helaas lukt me dat niet.Ik gebruik Frontpage 2002 \r\nMijn server is @home. Ik gebruik WS-FTP. \r\nWAt moet ik in de bijlage invullen bij map server en FTP-serveradres.??(zie bijlage) \r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
FTP is inderdaad homedrive.home.nl\r\nGebruikersnaam is alles voor het @ in je e-mail adres\r\nWachtwoord is natuurlijk je wachtwoord :mrgreen: (let op hoofdletters)\r\n\r\nMap op de server hoef je niet op te geven.\r\n\r\nIk heb verder geen idee of @Home frontpage ondersteuning heeft.....\r\n\r\nProbeer \'t anders eens via [url]https://homedrive.home.nl/[/url]\r\ninloggen, en dan je bestanden kopieren van je harde schijf en plakken op je site.
Link naar reactie
[quote=ctrlaltdelete]Ik heb verder geen idee of @Home frontpage ondersteuning heeft.....[/quote]\r\n[quote=Website van @Home]Vraag \r\nBiedt WebSpace ondersteuning voor Microsoft FrontPage-publicaties?[/quote]\r\n\r\nAntwoord \r\n Je kunt Frontpage gebruiken om je HTML-bestanden aan te passen.\r\n\r\nEr zijn wel een paar functionaliteiten van Frontpage die je niet kunt gebruiken in combinatie met Webspace:\r\n\r\nHet is niet mogelijk om vanuit FrontPage contact te leggen met de webspaceserver om direct wijzigingen aan te brengen. De serverextensies van Frontpage worden niet ondersteund. Je moet je bestanden opslaan op je eigen computer en dan in Internet Explorer via je homedrive uploaden. Je kunt ook FTP je bestanden uploaden.\r\nJe kan geen frontpage features gebruiken die frontpage extensies nodig hebben zoals formulieren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...