Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2006 Delen Geplaatst: 4 maart 2006 Ik lees nogal eens bij het installeren van navigatiesoftware (voor PDA) dat het een en ander in een ROOT moet worden geplaatst.\r\nWat is dat een ROOT?\r\n\r\nToevallig hiet een Mio A201 gebruiker met TomTom 5.2.1?\r\nOf met Navigon?\r\n\r\nInstalleren van de eerste geeft nogal problemen, maar ik vind hem persoonlijk handiger werken dan Navigon.\r\nLees je overal, die problemen met TomTom.\r\nMaar kan ook aan de versie liggen natuurlijk, het één gaat soms makkelijker dan een andere versie.\r\nIs ook zo met het installeren zelf, bij de één lukt het gelijk en bij de ander, zoals ik, natuurlijk weer moeilijk.\r\nInmiddels heel wat afgelezen over het gebeuren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2006 de root is de hoofddirectory (voor pc meestal c:\\)\r\nik weet niet welke standaard de drive letter is voor in een pda Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2006 Ik begreep dat het op het geheugenkaartje in de ROOT zou moeten.\r\nMaar ja als die leeg is is ie leeg dacht ik zo. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2006 De ROOT is gewoon niet in een map..... :mrgreen: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen