Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2006 Delen Geplaatst: 4 maart 2006 Hallo,\r\n\r\nIk ben net in het bezit van een nieuw ADSL modem ( LINKSYS WAG54GX2 Wireless ADSL2+ modem) en ben druk in de weer om deze in te stellen voor ADSL van Telebyte.\r\n\r\nAls ik de wizzard gebruik kom ik alle ADSL providers tegen behalve van BabyXL :-( nu wil ik handmatig de gegevens invoeren maar weet niet precies wat ik moet invullen; en telebyte is helaas in het weekend niet bereikbaar (cry) .\r\n\r\nWie o wie kan mij eventueel de instellingen geven ? het gaat om of het 1428 briged enz is is VCI ? enz, enz, \r\n\r\nHet gaat om een Wide OPen ADSL verbinding via BabyXL met als provider telebyte.\r\n\r\nALvast hartelijk dank !!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2006 Volgens mij kun je alles op [url=http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonnement/adsl/andermodem/adslzonder.html]deze pagina[/url] vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2006 Na een aantal uutrtjes aan het stoeien te zijn geweest en met behulp van een collega met dezeldfe verbinding bij Telebyte is het me gelukt om alles aan de gang te krijgen. (deed iets fout met opgave van eigen IP adres).\r\n\r\nHet modem is overgeens een aanrader !! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen