Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2006 Delen Geplaatst: 4 maart 2006 Geachte lezers,\r\nIk heb gister rainbow six gekregen van mijn oom maar nu ik hem geinstaleerd heb en ik een missie wil doen krijg ik allenmaar zwart beeld...\r\nik gebruik win. XP\r\nZou iemand hier een oplossing voor weten?\r\n\r\nMVG relax Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2006 Welke videokaart gebruik je en is deze wel helemaal up-to-date, met zijn drivers. \r\n\r\nAls je eens op de pagina van je videokaart gaat kijken of je wel de laatste drivers hebt.\r\nDan kan je dat in elke geval uitsluiten. \r\n\r\nKijk ook even of je ook al DirectX 9.0c hebt, want dat wil ook nog weleens wat uit maken. \r\n\r\nSuc6 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2006 ik krijg ook geen beeld\r\ngebruik een ati 9800 pro 128 mb geheugen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2006 Dit probleem heb ik ook gehad, probeer anders betá drivers te installeren van de desbetreffende VGA kaart. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen