Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2006 Delen Geplaatst: 4 maart 2006 Ik heb een website gemaakt voor iemand die deze zelf wil bijhouden hij is gemaakt in frontpage, nu blijkt dat de hotspots die op de indexpagina staan niet allemaal herkent worden door firefox.\r\nEen aantal wel maar niet allemaal.\r\nIs er voor firefox een limiet aan hotspots?\r\nOf is er een foutje ingeslopen. :-( \r\nDe website waar het probleem zich voordoet is [url]www.timmerbedrijf-volkerink.nl[/url]\r\nhet is alleen in firefox dus ie en alle andere explorers hebben het niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2006 Geen antwoord op je vraag, wel even een ander aandachtspunt. Je site heeft geen achtergrondkleur. Op een pc met standaardinstellingen betreffende kleurenschema zal je site waarschijnlijk een witte achtergrond hebben. Op mijn pc is dat echter: RGB 216,208,200\r\nKortom de kleurstelling van je site is afhankelijk van de instellingen van de bezoeker. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2006 Nog even ter illustratie:\r\n[img]http://xs71.xs.to/pics/06100/timmersite.JPG[/img] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2006 Hoi Rudibu,\r\n\r\nBedank voor de tip is er doorheen geschoten denk ik.\r\nZal het gelijk aanpassen.\r\n\r\nNogmaals thanks Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2006 Ik ben zelf nog even aan het pielen geweest blijkt de zichtbaarheid op -1 te staan van die lagen.\r\nDe laag op 0 gezet en het probleem is weg.\r\nMaar voor iedereen die mee heeft gedacht bedankt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen