Ga naar inhoud

krijg gastenboek alleen in url

Aanbevolen berichten

Ik gebruik frontpage om een website te maken.Ik wil een gastenboek plaatsen.\r\nNu lukt me dat alleen via een gratis URL.\r\n\r\nDus als ik in menu \'gastenboek\'aanklik krijg ik de link te zien.\r\nDaar moet ik dan weer op klikken,en zie pas dan mijn gastenboek.\r\nIn mijn geval \'nameway\'\r\n\r\nHoe kan ik gastenboek rechtstreeks op mijn website plaatsen??\r\n\r\n(heb ook nog een programma Studio Webdesign 2004 maar in Frontpage vind ik persoonlijk makkelijker.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
Ik heb je gastenboek bekeken. Het is een grote berg vol met spam!\r\nWil je een goed gastenboek, zonder gedoe met html, volledig aan te passen, goed te beheren en eenvoudig in je site te voegen: [url]www.koekjes.net[/url]\r\n\r\nVoorbeelden op sites van/door mij: [url]www.herniadagboek.nl[/url] en [url]www.home.versatel.nl/ali-baba[/url]
Link naar reactie
Tsss...\r\nEerst moeten registreren...\r\n\r\nEDIT:\r\nIk ga trouwens even modje inlichten...Je bent nu al op drie plaatsen achter elkaar reclamen aan\'t maken voor je forum.\r\nDat stoort mij, en reclame maken is niet de bedoeling hier.\r\n\r\nEDIT2:\r\nHmmz... vanmiddag dan als ik thuis ben, want ik zit nu hier met een niet proper geinstalleerde mailclient :-S
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...