Ga naar inhoud

Triple play? Wanadoo en KPN maken er een potje van

Aanbevolen berichten

In de Triple play wereld wordt hard gevochten om de gunst van de klant, maar ook onderling lijkt e.a. niet goed geregeld en de klant wordt daar duidelijk de dupe van. Lees en huiver van onze ervaringen.\r\n\r\nIk ben de (on)gelukkige bezitter van Wanadoo Family Livebox etc. Mijn verbinding is redelijk, maar de Livebox valt regelmatig uit. Daarom heb ik nu een schakelklok geinstalleerd die elke nacht alles uit en weer aan zet, helpt redelijk. Wat ik jullie en de wereld niet wil onthouden is: let op bellen met het buitenland. Wij hebben 2 keer met het buitenland gebeld en alle twee de keren heeft de KPN dat gesprek voor ons \"verzorgd\". Met als consequentie een GIGANTISCHE rekening (450 euro). Wanadoo houd zich van de domme en reageert zeer slecht tot niet op onze (aangetekende) brieven.\r\nIk vind trouwens dat de KPN hier ook schuld heeft: ze moeten gewoon geen ongevraagde service verlenen. In de HELE KLEINE lettertjes en ergens VER WEG op de website van de KPN staat dat als je het Budgetbellen abbonnement hebt, je niet alleen altijd extra hoog tarief per minuut betaald, maar voor het buitenland (en alleen voor het buitenland) 500% opslag !!!!!!!!!!!!!!! echt waar!!!!!!!!!
Link naar reactie
Het lijkt ook mij een terechte waarschuwing. Een bekende alhier had ook Wanadoo met telefonie. Standaard blijk je via Wanadoo te bellen, voor via je kpnabo te bellen moet je een code voor het nummer intoetsen.\r\nDat heeft deze man niet gedaan en ook hij heeft een rekening gekregen, gelukkig niet zo hoog als jij, bij hem was het 185 euro en ook onterecht.\r\nOok hier hield Wanadoo zich van de domme en hij vertikt het nu die rekening te betalen.\r\n\r\nDat van het budgetbellen van KPN is me trouwens niet bekend, maar zal wel in de algemene voorwaarden opgenomen moeten zijn. Staat het daar niet in, dan is het lariekoek wat op de website staat en in elk geval niet rechtsgeldig en in dat geval kunnen ze dat tarief dan ook niet op je verhalen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...