Ga naar inhoud

Uitgestelde schrijfbewegingen mislukt

Aanbevolen berichten

Heb externe harde schijf 250 G\r\nBij aansluiting op USB 2 krijg ik melding van uitgestelde schrijfbewerkingen mislukt etc.\r\nSoms krijg ik alleen bestanden, maar hij geeft geen afbeelding van bv de foto.\r\nBij aansluiting op USB1 werkt alles perfekt, waarschijnlijk iets trager.\r\nWat te doen???\r\nWie kan mij helpen want ik wil toch wel een aansluiting op de USB2.
Link naar reactie
Raar, normaal moet een USB2-aansluiting zelfs voor USB1-apparaten beter werken (backward compatible).\r\n\r\nHeb je het over 1 computer of over meerdere?\r\n\r\nAls het over 1 computer gaat, eens kijken in je apparatenlijst of daar nergens een commentaar/vraagteken/uitroepteken opduikt; misschien heb je wel nieuwe(re) USB-drivers nodig.\r\n\r\nIk kreeg bij aankoop van een extra 5xUSB pci-kaart een neutrale CD met vreselijk veel moderne USB2-drivers er op, naar merk en type gerangschikt. Hiermee installeerde ik niet alleen die kaart, maar moderniseerde meteen ook de 4 reeds op mobo aanwezige aansluitingen die via de moederbord-drivers USB1 waren gebleven \"voor straf\" omdat ik nog w98SE gebruik; grappig dat het wel drivers waren van merk Via, maar bestemd voor een ander/nieuwer typenummer hardware. Mooi, nu heb ik dus 9x USB2 op mijn compu.\r\n\r\nIk parkeer die driver-verzameling (ongeveer 100MB) hier een paar dagen voor de liefhebbers.\r\n[url]http://s30.yousendit.com/d.aspx?id=3L8ZFBOJ9UXWY102NE0PV3TOWR[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...