Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2006 Delen Geplaatst: 2 maart 2006 Ik beheer sinds kort de website van [url]http://www.bigisbeautiful.nl[/url]. Als je op Nederland klikt dan kom je op de site en zie je bovenin een gouden flashbestand waar een foto achter de letters loopt. Ik wil dat goud nu een andere kleur geven, maar als ik het bestand .swf in macromedia flash 8 wil openen krijg ik een foutmelding: cannot open a protected movie. Ik heb ook het bestand .fla, dat ik wel kan openen, maar als ik dat importeer in de pagina (in Frontpage), dan werkt het niet. Ik zie dan helemaal niets, alleen dat er een plaatje moet staan, die dus niet zichtbaar is.\r\n\r\nIs er een manier het .swf bestand toch te kunnen openen? Of kan ik dat .fla bestand zo omzetten dat het wel zichtbaar wordt? (cry) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2006 .fla is het \"werkbestand\" van Flash.\r\nDus openen in Flash, eventueel aanpassen en dan weer exporteren naar swf bestand. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2006 En hoe exporteer ik dat? Want als ik het gewoon opsla door er .sfw achter te zetten, werkt het niet! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2006 [quote=seetekst]En hoe exporteer ik dat? Want als ik het gewoon opsla door er .sfw achter te zetten, werkt het niet![/quote]\r\nWanneer je de Flash-movie zo hebt als je wilt, ga dan naar File - Publish Settings. Selecteer hier de gewenste uitvoer. In jouw geval is dat Flash (.swf). Geef eventueel een bestandsnaam op, en klik onderaan op Publish. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen