Ga naar inhoud

Kan Flash bestand niet openen

Aanbevolen berichten

Ik beheer sinds kort de website van [url]http://www.bigisbeautiful.nl[/url]. Als je op Nederland klikt dan kom je op de site en zie je bovenin een gouden flashbestand waar een foto achter de letters loopt. Ik wil dat goud nu een andere kleur geven, maar als ik het bestand .swf in macromedia flash 8 wil openen krijg ik een foutmelding: cannot open a protected movie. Ik heb ook het bestand .fla, dat ik wel kan openen, maar als ik dat importeer in de pagina (in Frontpage), dan werkt het niet. Ik zie dan helemaal niets, alleen dat er een plaatje moet staan, die dus niet zichtbaar is.\r\n\r\nIs er een manier het .swf bestand toch te kunnen openen? Of kan ik dat .fla bestand zo omzetten dat het wel zichtbaar wordt? (cry)
Link naar reactie
[quote=seetekst]En hoe exporteer ik dat? Want als ik het gewoon opsla door er .sfw achter te zetten, werkt het niet![/quote]\r\nWanneer je de Flash-movie zo hebt als je wilt, ga dan naar File - Publish Settings. Selecteer hier de gewenste uitvoer. In jouw geval is dat Flash (.swf). Geef eventueel een bestandsnaam op, en klik onderaan op Publish.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...