Ga naar inhoud

you've got mail

Aanbevolen berichten

Dat ligt er zo wie zo aan welke mailserver je hebt. \r\nAls je een hotmail of een msn account hebt kan je dus MSN messenger in schakelen, welke dus niet alleen aangeeft wanneer je mail hebt, \r\nmaar ook wanneer er iemand in je contactenlijst aanmeld. \r\n\r\nveronderstellend dat je dus een hotmail of msn account hebt.\r\n\r\nKijk ik heb AOL, dat is America On Line, die geeft dat ook weer aan. Dit zegt dus idd.[b]\"You\'ve Got mail \"[/b]
Link naar reactie
[quote]hoe of wat heb ik nodig zodat men pc een bericht toont dat ik een nieuwe e-meil heb ontvangen als ik online ben[/quote][url=http://www.download.com/Trillian/3000-2150-10047473.html?part=dl-trillian&subj=dl&tag=button]Trillian [/url]laat dmv\'n popup zien of je mails hebt ontvangen, van welke account (msn, yahoo,aol,...), hoeveel mails je ontvangen hebt, chatten (via msn,yahoo,...), en nog veel meer...\r\nJe hoeft niet online te zijn en is volledig gratis.\r\n\r\nAls je online gaat met firefox, en je gebruikt gmail, dan kun je de \"gmail notifier\" extensie downloaden (je krijgt enkel bericht als je online bent).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...