Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2006 Delen Geplaatst: 2 maart 2006 hoe of wat heb ik nodig zodat men pc een bericht toont dat ik een nieuwe e-meil heb ontvangen als ik online ben Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2006 Dat ligt er zo wie zo aan welke mailserver je hebt. \r\nAls je een hotmail of een msn account hebt kan je dus MSN messenger in schakelen, welke dus niet alleen aangeeft wanneer je mail hebt, \r\nmaar ook wanneer er iemand in je contactenlijst aanmeld. \r\n\r\nveronderstellend dat je dus een hotmail of msn account hebt.\r\n\r\nKijk ik heb AOL, dat is America On Line, die geeft dat ook weer aan. Dit zegt dus idd.[b]\"You\'ve Got mail \"[/b] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2006 heb geen hotmail of msn account\r\nmijn server is skynet in belgie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2006 Dan hangt dat van je mailprogramma af. Outlook Express en Mozilla Thunderbird laten allebei een geluidje horen als er een nieuwe mail binnen komt, Thunderbird laat ook een pop-up venstertje zien bij de klok. Outlook Express laat juist weer bij je inlogscherm zien of er nog ongelezen mailtjes zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2006 [url=http://www.incredimail.com]Incredimail[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2006 [quote=JohnL]Outlook Express laat juist weer bij je inlogscherm zien of er nog ongelezen mailtjes zijn.[/quote]dit is alleen bij msn of hotmail account\r\n\r\nik weet niet hoe ik dit voor mijn anderen accounts moet instellen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2006 [quote]hoe of wat heb ik nodig zodat men pc een bericht toont dat ik een nieuwe e-meil heb ontvangen als ik online ben[/quote][url=http://www.download.com/Trillian/3000-2150-10047473.html?part=dl-trillian&subj=dl&tag=button]Trillian [/url]laat dmv\'n popup zien of je mails hebt ontvangen, van welke account (msn, yahoo,aol,...), hoeveel mails je ontvangen hebt, chatten (via msn,yahoo,...), en nog veel meer...\r\nJe hoeft niet online te zijn en is volledig gratis.\r\n\r\nAls je online gaat met firefox, en je gebruikt gmail, dan kun je de \"gmail notifier\" extensie downloaden (je krijgt enkel bericht als je online bent). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2006 Je kunt natuurlijk ook even je browser openen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen