Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,mischien dat iemand een uitleg heeft.\r\nHet volgende:de brander is een Pioneer dvd-rw dvr-106d.\r\nDe dvd\'s die ik gebruik om te branden zijn:Princo dvd-r 4*.\r\nAls ik een film brand(zonder fout meldingen),of dat het nu van dvd naar dvd is,of vanaf de hd,dan heb ik er sommige films(dvd\'s) bij die,als ik ze afspeel happeren,of dat het beeld gewoon blijft stil staan,en die niet meer verder gaan.\r\nIk gebruik Nero en CloneDvd2.\r\nWie heeft dit ook weleens meegemaakt,of denkt een oplossing te kennen.\r\nZovast bedankt voor de moeite.
Link naar reactie
[quote]De dvd\'s die ik gebruik om te branden zijn:Princo dvd-r 4*. [/quote]Als de mediacode ook princo is, dan niet meer gebruiken.\r\nVeel mensen in mijn omgeving hebben princo\'s gekocht. De ervaring leert me dat dit \"slechte\" schijven zijn (ook al zouden ze nu wel goed afspelen, dan is de kans alsnog groot dat ze over\'n jaartje of zo niet meer gelezen kunnen worden).\r\nOnder [url=http://www.videohelp.com/dvdmedia.php?dvdmediasearch=Princo+&dvdmediadvdridsearch=&type=6&size=All&dvdburnspeed=All&order=Name&hits=25&search=Search+or+List+Media]deze [/url]link kun je jezelf overtuigen, door de (negatieve) gebruikerservaringen van andere princogebruikers te vergelijken.\r\n[quote]Ik gebruik Nero [/quote]Via nero cd/dvd speed kun je via tabblad \"disc info\" de mediacode vh schijfje uitlezen.\r\nVia de tabbladen \"disc quality\" en \"scandisc\" kun je de leesbaarheid (kwaliteit) vd schijfjes zien.\r\n\r\nD\'r is volop goede en slechte media te krijgen. De Pioneer dvd-rw dvr-106d brand ook \"+\", hier heb ik meer ervaring mee.\r\nAls voorbeeld kan ik je de rode Datawrite 4x aanraden (mediacode: ricoh). Op\'n 16x brander kunnen ze op 16x gebrand worden, de schijfkwaliteit is dan alsnog 97% (4x gecertificeerd!).\r\nKortom, brand\'n ander merk (mediacode)\r\nen waarschijnlijk zullen je films niet meer haperen en/of stilstaan.\r\n\r\nSucces.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...