Ga naar inhoud

Advies gevraagd omtrent ASUS board en memory

Aanbevolen berichten

Ik heb een Asus P4P800-E mainboard. \r\nWelke met een celeron 2,6 GHz cpu draait. \r\nOP dit board zitten 2 simms van TwinMOS DDR PC2300 (samen 512MB)\r\n\r\nNu is de verdeling van de sims als volgt op het mainboard.\r\n\r\nEr zijn 4 slots waar deze simms in passen. Nu zit 1 van 256 MB in slot A1 de ander in slot B1. \r\n\r\nWat moet ik nu in vredes naam aanschaffen om mijn geheugen te verhogen. Ik heb dus nog slot A2 en B2 over. \r\nKan ik daar nu ook weer DDR PC2300 256 MB\'s in zetten of gaat ie dan over zijn nek. \r\n\r\nGraag wat meer advies hier over. Want die Americanen zijn niet zo slim met pc\'s als NL\'ers. \r\n\r\n ;-)\r\n\r\n[color=red][/color][size=2]ooit had ik eens een boekje.[/size]
Link naar reactie
P4P800E-Deluxe\r\n\r\nSocket 478 voor Intel Pentium 4/Celeron tot 3,2GHz+ \r\n-Intel Hyper-Threading Technologie-gereed \r\n-Ondersteunt Intel Prescott CPU \r\n \r\nChipset Intel 865PE MCH\r\nIntel ICH5R \r\nFront Side Bus 800 / 533 / 400 MHz \r\nGeheugen -Dual-channel Geheugenarchitectuur\r\n-4 x 184-pins DIMM-sockets ondersteunen [b]max. 4GB[/b] DDR400/333/266 non-ECC DDR SDRAM-geheugen\r\n-ASUS Hyper-Path Technologie\r\nenz...\r\n\r\nIs een mooi bord, je kunt nog overwegen om er een snellere processor in te stoppen (indien nodig)
Link naar reactie
[quote=ctrlaltdelete]P4P800E-Deluxe\r\n\r\nSocket 478 voor Intel Pentium 4/Celeron tot 3,2GHz+ \r\n-Intel Hyper-Threading Technologie-gereed \r\n-Ondersteunt Intel Prescott CPU \r\n \r\nChipset Intel 865PE MCH\r\nIntel ICH5R \r\nFront Side Bus 800 / 533 / 400 MHz \r\nGeheugen -Dual-channel Geheugenarchitectuur\r\n-4 x 184-pins DIMM-sockets ondersteunen [b]max. 4GB[/b] DDR400/333/266 non-ECC DDR SDRAM-geheugen\r\n-ASUS Hyper-Path Technologie\r\nenz...\r\n\r\nIs een mooi bord, je kunt nog overwegen om er een snellere processor in te stoppen (indien nodig)[/quote]\r\n\r\nMisschien gaat dat ook nog wel gebeuren. \r\n\r\nIk ga volgende maand naar Polen toe, samen met mijn vrouw. \r\nDaar blijkt alles 50% goedkoper te zijn voor computers. Dus dat word flink inslaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...