Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2006 Delen Geplaatst: 27 februari 2006 Domme vragen bestaan niet maar ik ga er toch 1 stellen :-$ . \r\nVia E-mail een bijlage ontvangen met een \".dat\" extensie. Krijg deze niet geopend (logisch). \r\nVolgens mij ligt het aan de instellingen van de verzender maar zeker weten doe ik het niet. \r\n\r\nKan iemand mij helpen waar ik dit kan vinden (misschien ligt het wel bij mij.\r\n\r\nHoor graag\r\n\r\n\r\nFrank Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2006 Weet je wat de verzender je probeert te sturen?\r\n\r\nIk krijg ook wel eens dat soort attachments. Die zet ik dan op de harde schijf neer, en verander de extensie naar wat het moet zijn (meestal *.doc). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2006 Ik zou me er eerst van verzekeren dat die mail van iemand komt die je kent, en of hij/zij er écht die attachment aan gehangen heeft. Op die manier ben je er in ieder geval al vrij zeker van dat het geen virus is. Voor de rest kun je ook even aan de verzender vragen wat er nou eigenlijk precies verstuurd is... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2006 Bedankt voor de snelle reacties. Dankzij jullie input ben ik er uit :lol: . \r\nIk wist dat het een PPT file moest zijn. Ik heb het bestand op de harde schijf gezet en Powerpoint geopend. Daarna dit file in Powerpoint geopend en voila het werkte. \r\nDaarna saven in PPT extensie en klaar.\r\n\r\nHartelijk bedankt voor het op weg helpen.\r\n\r\n\r\nm vr gr\r\n\r\nFrank Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen