Ga naar inhoud

destructief systeemherstel bij HP pc

Aanbevolen berichten

Het probleem: HP pc met windows xp doet niet veel meer. Mijn kennis van xp is (nog) niet geweldig, maar tijdens opstarten op F10 drukken om systeemherstel uit te voeren lukte zonder problemen.\r\nEr staan geen belangrijke gegevens op de pc die nog bewaard moeten blijven, dus ik heb vrij spel, maar besloot eerst maar de standaard systeemherstel uit te voeren, die bestaande gegevens bewaard en alleen windows hersteld.\r\n\r\nMaar de ene foutmelding na de andere kwam te voorschijn, allen over bestanden die niet geopend konden worden. Met name windows-bestanden. Otewel, hiermee kreeg ik de pc niet weer aan de gang. \r\nEr zijn nooit herstel cd\'s gemaakt, dus ik ben nog wat huiverig om de destructieve systeemherstel erop los te laten. Die zou alles helemaal terugbrengen naar de fabrieksinstellingen.\r\nMaar ik denk (kan fout zijn natuurlijk) dat als de standaardherstel al niet werkt, die gebruikt toch ook de bestanden van de verborgen partitie met windows erop(?) de destructieve herstel ook niet werkt.\r\nIk heb al even gegoogled, en las dat die herstelpartitie niet kan beschadigen of verloren gaan. Dus dan zou ik de destructieve systeemherstel er wel op los kunnen laten en de pc weer aan de gang krijgen.\r\n\r\nWie kan me hier meer over vertellen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...