anoniem Geplaatst: 15 december 2015 Delen Geplaatst: 15 december 2015 Hallo; Ik heb sinds kort een de nokia . Bij het inzetten v.d. sim kaart moest ik. gebruikelijk een standaard 0000 invoeren Bij gebruik v.d. nokia wilde ik een wachtwoord invoeren, dat dacht te hebben gevonden, en het nw. w8w gemaakt echter... Ik heb iets verkeerd gedaan... Als ik nu de tel. weer aanzet moet ik eerst toch weer die 4x0 invoeren, en daarna krijg ik het venster om in de nokia te komen... Hoe kan ik 't w8w v.d. simkaart wijzigingen ? Bij instellingen/Sim krt kan ik niets vinden Wie kan mij helpen? Alvast bedankt ! Hoe? Wie kan mij helpen? Alvast bedankt ! Link naar reactie
Kasander77 Geplaatst: 16 december 2015 Delen Geplaatst: 16 december 2015 Als niemand het antwoord weet en het is nergens terug te vinden is het terugzetten naar de fabrieksinstellingen mogelijk de laatste oplossing. Link naar reactie
Dwarsligger Geplaatst: 16 december 2015 Delen Geplaatst: 16 december 2015 Kasander; er schijn t een verschil te zijn met de Nokia 830 en de lumia 830. Het lijkt vreemd, maar als je de gebruiks handleiding v.d. Lumia volgt kom je er niet. Ik heb met kpn gebeld, konden mij ook niet helpen, maar hielpen me wel op weg via alle apps/telefoon/ en klikken op ... (puntjes) wist ik ook nkiet, kom je verder in 't menu. Daar staat ergens WW wijzigen We komen er wel... is ook m'n 1e smartphone bedankt voor de hulp Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.