Ga naar inhoud

ingeboude draadloos netwerkkaart


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een HP (compaq) nc6220 laptop en probeer om een draadloos netwerk op te zetten thuis. De router is geinstalleerd en werkt goed (Belkin wireless), bekabeld tenminste. Nu wil ik graag mijn laptop draadloos daarop aansluiten. In de handleiding wordt steeds vermeld dat ik bij de netwerkeigenschappen moet klikken (rechtermuisknop) op het Ikoon voor draadloos netwerk. Eigenschappen en dan zoeken naar beschikbare netwerken. Maar ik heb dus dat ikoon voor draadloos netwerk helemaal niet...... het lukt me dus ook niet om het netwerk op te zoeken. Volgens de systeemgevens werkt de kaart goed (tenminste ik zie dat er Broadcom Netxtreme Gigabit kaart wordt vermeld.... Er wordt in de eigenschappen ook geen uitroepteken gegeven....\r\n\r\nweet iemand hoe ik dit moet oplossen....?\r\n\r\nalvast bedankt
Link naar reactie
ik heb wel een computertje, maar geen kruis erdoorheen. Hier staan de offline files vermeld die beschikbaar zijn vanuit het netwerk op kantoor. Als ik op kantoor mijn laptop op de docking aansluit ben ik direct met dat netwerk aangesloten. Met de kabel kan ik ook gewoon inloggen op mijn thuisnetwerk..... maar ik kan dus maar geen draadloze verbinding aanleggen....\r\n\r\nalvast bedankt voor je reactie
Link naar reactie
ik denk inderdaad dat het kaartje niet goed geinstalleerd is.... ik denk dat de netwerkkaart wel werkt maar dat het draadloos gedeelte simpelweg niet geinstalleerd is op mijn laptop (als dat kan tenminste.....) maar ik kan op de site van hp ook niet echt de juiste driver vinden (ik heb de meeste al geprobeerd).. maar ik denk dat ik in Windows zelf een nieuwe adapter voor een draadloos netwerk moet installeren of iets dergelijks.... maar ik weet echt niet hoe dat werkt.. misschien dat ik die helpdesk eens kan proberen....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...