Ga naar inhoud

Van 3 cd's 1 DVD maken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb The Sims (1ste) hier liggen (8 in 1) maar hiervan zijn 3 cd\'s. \r\n\r\nNu zou ik graag willen dat ik van deze 3 cd\'s 1 installatie disk maak, maar dan op DVD omdat alle 3 de cd\'s ongeveer 639 mb bevatten. \r\nWant de installatie duur ruim 3 uur voor hij alles er op heeft gezet. \r\nDus ik moet voor elke cd ongeveer een uur wachten tot ik de opvolgende cd erin kan doen. Als dit nu allemaal op 1 DVD kan, dan hoef je er niet op te wachten, maar installeert alles in 1 keer.\r\n\r\nIs dit überhaupt mogelijk?
Link naar reactie
[quote=TommelMOD]..\r\ndan maak je er images van (van de cd\'s), dan zet je de images op de dvd met nero oid.. en dan laat je ze draaien via een image-drive[/quote]\r\n\r\nik heb Alcohol 120% liggen en ook virtual schijven, maar dat slikt ie niet want hij blijft zoeken op 1 bepaalde schijf. Dus moet ik alsnog switchen van disc. En de goede disc er in laden. Blijft dus hetzelfde. \r\n\r\nIk bedoel dus echt dat van de 3 Sims disken 1 complete installatie disc gemaakt kan worden. Er zal toch wel een manier zijn om dit te doen?
Link naar reactie
[quote=Animal]Is ook illegaal ,dus zouw hier helemaal niet mogen worden besproken.[/quote]\r\n\r\nHoezo illegaal, ik heb toch het origineel liggen?\r\n\r\nAls ik een verbetering aan de CD\'s wil geven zodat het voor mij makkelijker te installeren is dan is dat toch niet illegaal. Overigens is het dan een toepassing die niet van EA games is, dus is er nix illegaals aan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...