Ga naar inhoud

Foutmelding beperkte gebruikersaccount XP


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wanneer ik gebruikers account voor mijn kids op beperkt instel krijg ik steeds de melding [b]scman error[/b] (asus controlpanel). Na 10X wegklikken kan ik verder wel gebruiken. Ik heb in het logboek gekeken en gevonden: [b]De USB PC Camera-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart: \r\nKan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat het geen inschakelde apparaten met zich heeft verbonden. [/b]Wanneer ik de camera aansluit blijft de situatie identiek.\r\nWeet iemand raad?\r\n\r\nGr Moefel
Link naar reactie
[quote]Kan de service niet starten [/quote]\r\nSERVICE..\r\n\r\nservice = geen hardware..\r\nInstalleer hem eens opnieuw, die pc-camera... (doe dan gelijk de nieuwe drivers enz. van [url]www.asus.nl[/url], ben je gelijk up-to-date).\r\nHeb je toevallig deze service uitgezet, omdat je dacht dat het een virus was ofzo?\r\nzover ik weet is hij hier te vinden: start > uitvoeren > msconfig > opstarten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...