Ga naar inhoud

uitprinten van bios gegevens


Aanbevolen berichten

weet iemand hoe ik de gegevens van mijn bios kan uitprinten, als ik opstart en op del druk kom ik in de bios en ik wil graag deze gegevens uitprinten, maar ik kom er niet uit hoe het moet, ik heb al op alt en printscreen gedrukt en dan op de knopjes van mijn printer, maar dat werkt niet,\r\nik heb een Asus a7v8x moederbord en een\r\nbios award modular v.6.0 acpi bios revision 1006.\r\nmisschien zegt het iemand iets.\r\nbij voorbaat dank\r\nvlinder
Link naar reactie
Bedankt voor je snelle reactie Kater,\r\nwaarom ik dit wil??\r\neigenlijk print ik heel veel informatie van mijn p.c uit, omdat ik snel de dingen vergeet hoe het ook al weer zat , of hoe het ook al weer moest.\r\nen vanaf dat wij de p.c hebben zijn er veel problemen geweest, en als ik dan ik magazine\'s het e.e.a. aan het lezen ben, b.v over de instelllingen van de bios, dan pak ik mijn eigen info erbij en kijk hoe het bij mij is ingesteld, en zo nodig verander ik het weer, vandaar dat ik het wil.\r\nmaar evengoed bedankt dat je voor me gezocht hebt.\r\ngroeten vlinder
Link naar reactie
Het beste is om nooit in de BIOS te komen.\r\nJe hebt daar eigenlijk ook niets te zoeken.\r\nAls je een fout in de BIOS maakt, dan hab je kans dat je de computer nooit meer aan de praat krijgt.\r\nWil je de BIOS resetten, haal dan de batterij eruit en stop hem naar ongeveer 30 seconder weer terug.\r\n\r\nEn als je iets vergeten bent, dat geeft toch niet. Wij helpen je met alle plezier.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...