Ga naar inhoud

gezocht script voor fotogallery + mouseover


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik zoek mij gek naar een (java?)script die het volgende moet doen :\r\n- ik heb een aantal thumbnails op mijn site staan\r\n- met een mouseover wil ik een grotere afbeelding ergens anders in mijn browser laten tonen\r\nIk heb het al in vele websites gezien en zou het zelf ook graag gebruiken. \r\nEen mooi voorbeeld vond ik onder [url]http://www.javascriptkit.com/script/script2/rolldifferent.shtml[/url]\r\nmaar ipv de text plane 1, plane 2, enz\r\nwil ik dus .jpg\'s zetten
Link naar reactie
Uitlijning is idd in IE(6.0.x) niet goed, de plaatjes staan horizontaal tegen elkaar aan. Ik denk dat t met t box-model te maken heeft (google maar s op die term). Misschien is t op te lossen door simpel padding in margin te veranderen. \r\n\r\nDie links dat is idd ook erg irritant. Kan je niet de href=\"www.host.nl\" wijzigen in href=\"\" of href=\"#\" . Of wordt t geheel door een javascriptje gegenereerd. Post in dat geval eens de inhoud daarvan dan ik misshcien vertellen wat je moet wijzigen.\r\nOverigens wordt je wel geacht een link daar naar toe op te nemen als je de plaatjes daar niet heen laat linken.
Link naar reactie
bedankt voor de feedback. \r\nMeestal (als webmaster) krijg ik VAGE opmerkingen. Zoals : \"ik krijg een wit vlak te zien\" of \"de kantlijn van je tekst staat niet juist...\" Maar wààr ze het over hebben enz vermelden ze niet. Moeilijk om dat dan te verbeteren. Dan ben je beter gebaad bij opmerkingen van medewebmasters ;-) Thx\r\nVoor het (achtergrond)muziekje zoek ik inderdaad nog een \'audio-button\'. Wordt binnenkort bij ingebouwd. \r\nBtw de mensen die de site gevraagd hebben om te ontwerpen, hadden graag iets \'jazzachtig\'. Vandaar de sax !\r\nEn voor de foto\'s moet ik iets anders zoeken. Die mouseover is toch niet jedatje. Misschien een albumachtige voorstelling.\r\nWordt vervolgd...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...