Ga naar inhoud
  • 0

Probleem met firewal


Anoniem2

Vraag

Een kennis van mij heeft een probleem met de firewal, deze wordt iedere keer uitgeschakeld, als hij Hitman pro laat lopen, ook zie ik dat hij aan geeft dat de firewal niet up to date is, ga ik dan via de site controleren, dan blijkt hij wel up to date te zijn.\r\n\r\nHet systeem werkt met Windows XP Sp 2\r\nDe virusscanner en firewal zijn van Mcafee.\r\n\r\nOp mijn computer zit de gelijke virusscanner en ook de firewal is het zelfde, en ik heb dit probleem niet.\r\nWat kan dit zijn?\r\n\r\nGr. jansen48
Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Nu heeft mijn broer ook het zelfde probleem, alleen is het wat anders.\r\nMcafee geeft aan dat hij moet updaten, maar als hij dat doet, dan komt de melding dat Mcafee up to date is, en toch blijft in het scherm van Mcafee staan dat hij moet bijwerken, het is trouwens de laatste versie van Mcafee.\r\nIk vind dit maar raar, want nog hitman of welke virusscanner ook vind niets,( Panda / Avast / Nod32 / Stinger ) \r\n\r\nGr. jansen48
Link naar reactie
  • 0
[quote=vlc]Ik heb zo de indruk dat door hitman pro er verschillende anti virussen op jullie PC staan, en die maken meestal ruzie. Ik zou beginnen met hitman pro er af te gooien en enkel uw anti virus en firewall overhouden die je normaal gebruikt.[/quote]\r\n\r\nDat met Hitman kan wel, maar waarom heb ik het dan niet?\r\nIk heb ook Hitman op mijn computer staan, ik ga het eens proberen om Hitman te verwijderen, en dan eens kijken wat er gebeurd.\r\nBericht volgt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...