Ga naar inhoud

url forwarding


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo allemaal\r\nik heb een site: [url]www.hurmac.nl[/url] en die is 4 talig. ik ben nu 4 nieuwe sites aan het maken, zodat iedere site nog maar een taal bevat.\r\nik werk met frames en zodat hurmac opent staan er 4 vlaggetjes die nu nog naar de interne pagina verwijzen en dan deze pagina in het mainframe openen. nu wil ik deze vlaggetjes gebruiken om naar de url van de betreffende site te linken.\r\nmaar als ik dit doe met: , dan komt de betreffend site wel te voorschijn, maar ook weer alleen maar in het mainframe.\r\nook zou ik graag vermelding willen tonen: \"u wordt doorgelinkt naar de nieuwe site.\"\r\nik heb al van alles geprobeerd maar het lukt me niet.\r\nik heb op sites die ook linken de broncode bekeken en dan zie ik ook alleen maar die meta staan.\r\nik wil echter deze site helemaal intact houden dus heb ik een extra htm pagina (verhuisd) erbij gemaakt, waar het vlaggetje naartoe linkt (tot hier werkt het wel) en dan wil ik naar de eentalige site.\r\nwie kan mij vertellen hoe ik dit moet doen en waar ik alle codes moet plaatsen.\r\n\r\ngroetjes jp
Link naar reactie
hallo blacktiger.\r\nbedankt voor je reactie\r\nik had vannacht om 01:15 na veel uitproberen een oplossing gevonden: doorgelinkt naar een blanco pagina met de verhuistekst erin en deze pagina door laten linken naar de nieuwe site. dit werkt wel, alleen blijft de eerste site ook aanwezig. maar misschien vind ik dat ook nog wel.\r\nje andere suggestie ga ik ook nog even uitproberen.\r\nandere hulp nog steeds welkom\r\n\r\ngroetjes jp
Link naar reactie
Ben maar even voor je op zoek gegaan:\r\n\r\n\r\n..\r\n\r\n\r\n3 staat als ik het goed heb voor 3 seconden wachten, kun je ook 5 van maken. Het laatste stukje is het document waar naartoe geleid word, dit mag ook een website zijn, dus ook als [url]http://www.etc.nl[/url] aangegeven worden.\r\nHet \"refresh\" geeft aan dat het op dezelfde pagina gebeurd, dus er word geen nieuw venster geopend. Dit is dacht ik precies wat je zoekt.\r\n\r\nMocht je nog meer leuke dingen zoeken vind je hier ook erg veel, daar vond ik deze trouwens ook (onder client-pull):\r\n[url]http://www.handleidinghtml.nl/[/url]
Link naar reactie
hallo blacktiger\r\ndie site handleidinghtml ken ik ook, want die oude site hurmac bevat geen css en dat wil ik met die nieuwe sites wel gaan gebruiken.\r\nben pas met pensioen dus wel wat tijd om te experimenteren\r\nals je precies wilt weten wat ik bedoel, kijk dan even op [url]www.hurmac.nl[/url] en klik dan het duitse vlaggetje aan.\r\n\r\ngr jp
Link naar reactie
Tja, dan zal ik de vraag misschien niet begrijpen, dat werkt toch prima met dat duitse vlaggetje?\r\nKrijg eerst een tussenscherm met 5 seconden melding en dan de nieuwe pagina.\r\nDe oude blijft inderdaad open. Die zou dus dicht moeten of vervangen moeten worden door de Duitse. Geen idee hoe dat precies zou moeten.\r\nDaar is waarschijnlijk wel een stukje code voor, iets in de geest van \"on mouseclick close window\" maar dan in code die je daar weer voor kunt gebruiken. Doch helaas gaat mij dat al te ver, normaliter doe ik nauwelijks iets met webpagina\'s dus wil je wel verder helpen, maar ik heb hier zelf ook een gebrek aan kennis helaas.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...