Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2005 Delen Geplaatst: 20 november 2005 Op de taakbalk had ik altijd een icoontje, waardoor ik met 1 klik alle actieve vensters kon minimaliseren: het bureaublad weergeven. Dit icoontje is waarschijnlijk per abuis verwijderd :-$ . Zal wel erg eenvoudig zijn, maar ik kan dit niet opnieuw aanmaken. Ook via de helpfuncties geen oplossing gevonden. Kopie van andere accounts overzetten lukt niet, via de eigenschappen word ik ook al niet veel wijzer.\r\nGraag een suggestie! Alvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2005 Nu je \'t zegt... gebruik het en kan me het \'command\' voor \'quicklaunch\' niet herinneren .. maar misschien werkt dít ?..:\r\n[url]http://www.digitallyremastered.com/computers/dossiers/03_restore_showdesktop.html[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2005 En dan is het inderdaad in no time geregeld! :D \r\nBedankt voor de tip! (Y) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen