Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2005 Delen Geplaatst: 20 november 2005 Hallo mijn kennis met de pc is niet optimaal vandaar mijn volgende vraag: ik gebruik Microsoft outlook en sinds kort krijg ik mail terug van 1 persoon in mijn adres boek met de volgende mededeling:\r\n \r\nSMTP error from remote mailer after end of data:\r\n host mailin-03.mx.aol.com [64.12.138.57]: 554-:\r\n (RLY:CH) [url]http://postmaster.info.aol.com/errors/554rlych.html[/url]\r\n 554 TRANSACTION FAILED\r\nMijn vraag is wat ik hier mee moet?\r\nAlvast bedankt,Harry Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2005 De ontvanger van de mail heeft een AOL email adres? Je hebt een dynamisch IP adres (kabel of ADSL?), en SPAM komt vaak van dynamische IP-adressen. De AOL mailserver vertrouwt de afkomst van jouw mail niet, en weigert de mail.\r\n\r\nProbeer de mail eens vanaf een ander emailadres te sturen, en kijk of dat goed gaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2005 Ik heb vanaf mijn werk een mailtje gestuurd en dat ging goed wat kan ik nu hetbeste doen? ik heb een meeltje gestuurd naar AOL maar die accepteerd het mailtje niet en ik zou echt niet weten wat ik er verder aan kan doen.\r\nGroeten Harry Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2005 Neem contact op met je provider, en vraag deze actie te ondernemen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2005 mail wel naar de afdeling abuse van aol gestuurt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2005 Ik heb aan @-home een reactie/actie gevraagd en ik wacht daar nog op en ik heb geprobeert een mailtje naar AOL te sturen maar die krijg ik ook terug. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2005 AOL heeft volgens mij de hele @home range en nog wel meer geblokkeerd.\r\nHet kan ook zijn dat jouw email adres in een DNS blacklist voorkomt, dan heb je een nog wel wat groter probleem. Zoiets kan gebeuren als bijv. je pc te lang met een virus geinfecteerd is of is geweest wat mailtjes verstuurt, en ontvangers of providers daarover gaan klagen en je bij de DNS blacklijsten aangeven.\r\n\r\nDe vraag is waarom je het mailtje wat je naar @home stuurde terugkreeg. Naar welk email adres stuurde je dat en welke foutmelding stond in dat mailtje? Want als je iets terugkrijgt, krijg je ook altijd een foutmelding waarom dat is, kan zijn dat dit in een attachment vermeld staat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2005 Hallo blacktiger,mijn mailtje naar @-home is wel aangekomen maar die naar AOL niet en mijn ,ailtje naar @-home is eerst naar de helpdesk gegaan en nu naar de afdeling die er over gaat.\r\nze zeggen dat mijn pc misschien geinfecteerd is met een worm nu heb ik diverse online scanners later lopen waarvan 1 (bit defender)zegt dat ik de Win32.Bagle.BV@mm heb maar ik kan niks vinden op het www om de worm eraf te halen of iets dergelijks 2-home en avg kunnen niks vinden in iedergeval. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2005 Dat ding heeft allerlei namen naargelang de virusbestrijder:\r\nAliases:\r\n • Symantec: Trojan.Tooso.K\r\n • Mcafee: W32/Bagle.dldr.gen\r\n • Kaspersky: Email-Worm.Win32.Bagle.br\r\n • TrendMicro: TROJ_BAGLE.BB\r\n • F-Secure: W32/Mitglieder.DT\r\n • VirusBuster: I-Worm.Bagle.CL\r\n • Bitdefender: Win32.Bagle.BV@mm \r\n\r\nGoogle eens met die namen, misschien vind je een removal tool.\r\nAnders maak je best een log van hijackthis en post die ergers waar men ze kan analyseren. Het programma hijackthis en de handleiding zijn te vinden via [url]http://home.versateladsl.be/vt632929/#Veiligheid[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2005 Hallo vlc,mijn kennis op dit gebied is nogal beperkt maar het volgende ik heb een log gemaakt met dat programma dat staat nu op mijn buroblad en waar kan ik dat plaatsen?\r\nGroet Harry Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen