Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2005 Delen Geplaatst: 19 november 2005 Ik heb een lastig probleem: \r\nOngeveer een halfjaar geleden is Microsoft office XP vastgelopen, zodanig dat de pc naar de dokter moest, daar vertelden ze me dat het niet gemaakt kon worden en dat ze de nieuwere versie, Microsoft Office 2003, eroverheen hadden gezet.\r\nMaar nu blijkt dat Microsoft office XP er nog steeds op staat (onder configuratiescherm-->software)\r\nDie willen we nu definitief verwijderen door op verwijderen te klikken, maar het probleem is, die knoppen (Wijzigen en Verwijderen) staan er niet meer. Bij andere programma’s wel maar bij Microsoft office XP en Media Content niet.\r\nHoe kunnen we deze programma’s toch verwijderen?\r\n\r\nB.v.d\r\n\r\nKristian Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2005 Probeer eens add/remove pro, te vinden via [url]http://home.versateladsl.be/vt632929/#Schone_PC[/url]\r\n\r\nMet dat programma krijg je een lijst van alle geïnstalleerde programma\'s, je klikt op het programma dat je wenst te verwijderen en dan klikken op Remove dacht ik. Als je daar de betreffende programma\'s niet ziet staan dan denk ik dat ze niet echt meer op uw PC staan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2005 ik probeer uw optie nog (even) niet omdat ik op de site van Microsoft de oorzaak heb gevonden en heb daarom een email naar microsoft heb verstuurd.\r\nNog even wachten op antwoord dus. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen