Ga naar inhoud

Microsoft office XP verwijderen

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een lastig probleem: \r\nOngeveer een halfjaar geleden is Microsoft office XP vastgelopen, zodanig dat de pc naar de dokter moest, daar vertelden ze me dat het niet gemaakt kon worden en dat ze de nieuwere versie, Microsoft Office 2003, eroverheen hadden gezet.\r\nMaar nu blijkt dat Microsoft office XP er nog steeds op staat (onder configuratiescherm-->software)\r\nDie willen we nu definitief verwijderen door op verwijderen te klikken, maar het probleem is, die knoppen (Wijzigen en Verwijderen) staan er niet meer. Bij andere programma’s wel maar bij Microsoft office XP en Media Content niet.\r\nHoe kunnen we deze programma’s toch verwijderen?\r\n\r\nB.v.d\r\n\r\nKristian
Link naar reactie
Probeer eens add/remove pro, te vinden via [url]http://home.versateladsl.be/vt632929/#Schone_PC[/url]\r\n\r\nMet dat programma krijg je een lijst van alle geïnstalleerde programma\'s, je klikt op het programma dat je wenst te verwijderen en dan klikken op Remove dacht ik. Als je daar de betreffende programma\'s niet ziet staan dan denk ik dat ze niet echt meer op uw PC staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...