Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2005 Delen Geplaatst: 19 november 2005 Hallo (proud) \r\n\r\nIk heb een klein *ahum* probleem. Mijn pc is gecrasht en ik moest toen windows opnieuw installeren. Dat ging zonder probleem maar nu kan ik niet meer bij mijn documenten. Die stonden op een andere schijf die niet is geformatteerd. Nu wil ik die map weer in maar nu staat er \'map niet toeganklijk, toegang geweigert.\'\r\nDit is nogal beroert omdat hier nogal wat belangrijke documentjes in staan waar ik nu niet meer bij kom. Hoe kan ik windows duidelijk maken dat die map van MIJ is 8-| . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2005 is eerder behandeld volgens mij\r\neven zoeken in het forum\r\n\r\ninloggen als admin (eventueel in velilge modus)\r\nen de rechten (machten) van die map/hd vrijgeven Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2005 Ik zal het ff proberen ^o) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2005 Ok ik heb m\'n map weer terug gelukkig (H) \r\n\r\nStaan nogal belangrijk documenten voor school in (proud) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2005 Toch niet.\r\n\r\nIk moet per bestand aangeven dat ik de eigenaar ben 8o| . Dit gaat zo een eeuwigheid duren (cry) .\r\n\r\nD\'r staat nogal wat in :-P . Denk zo\'n 2000 bestanden (Muziek, downloads, docs) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2005 ik moet zelf ook niet aan denken om zoie4ts te krijgen want dan heb ik hetzelfde probleem (alhoe wel ik nog stees met fat 32 werk en niet met ntfs)\r\nmaar inderdaad alles per stuk, mooi gedacht van bill gates vind je niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2005 Wat je zou kunnen proberen is de schijf met Partition Magic om te zetten naar FAT32. Dat zou de beveiliging weg moeten halen, want FAT32 is erg onveilig.\r\n\r\nWel op eigen risico! Maak eventueel eerst een image. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2005 rechts klikken op de map. \r\nKies eigenschappen\r\nga naar tabblad beveiliging\r\nklik geadvanceerd\r\nga naar tabblad eigenaar\r\nKlik op je gebruikersnaam en vink \"eigenaar van subcontainers en objecten vervangen\"aan\r\nklik op OK of toepassen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2005 Hè, dat werkt :mrgreen: \r\n\r\nthx ;-) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen