Ga naar inhoud

Zelf icoon maken voor snelkoppeling?

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ehm.. als \'k je goed begrijp wil je gewoone en bestand graag een plaatje geven..\r\nSimpel, als je het maar weet.\r\n\r\nZorg dat dat plaatje een .ico bestand is.. gewoon extensie veranderen dus.\r\nRechtermuisknop op het bestand, kies eigenschappen.\r\nTabblad \"snelkoppeling\"\r\n\"ander pictogram (knop)\"\r\nselekteer dat plaatje\r\n\r\nklaar!
Link naar reactie
  • 4 weken later...
het beste dus een map in je windows map met icoon.\r\nkrijg je dus c:\\windows\\icoon\\\r\nhierin alle icoons zetten die je aangemaakt heb en wil gebruiken\r\nwel de extentie .ico voor de betreffende icoons.\r\nde voorgestelde .bmp is alleen voor de wijzigingen die je binnen het icoon doet\r\nplaat grootte is eigenlijk ook van belang
Link naar reactie
Ja, dan verwijder je ze ook niet zo snel, perongelijk.\r\nDAt doe ik ook altijd met msn-plaatjes, achtergronden, avatar (van bijv. ook windows) en al dat soort zooi, dat ergens aan verbonden is.... echter zette ik dat altijd gewoon in \'documents and settings\' (is denk ik ook een betere plek, sjouwer)\r\nDan is het namelijk gelijk \'persoonlijk\', en het hoort tenslotte ook bij jouw account, neem ik aan...\r\n\r\nBedankt voor het bedanken, en ook ronmar; succes!
Link naar reactie
Misschien zorg ik er een beetje zelf voor (dat er een \'niet zo nuttige\' discussie komt).\r\nInderdaad, ik dacht even niet na.. dan lijkt me toch dat het \'hoort\' bij \"All users\".\r\nDat is voor iedereen, en tóch persoonlijk voor deze computer.\r\nDat zal microsoft denk ik ook doen, mochten zij dat \'regelen\'.\r\n\r\nNou ja, ik houd met deze discussie op (ik maak het er zelf naar hoor :S, maar \'k denk dat modje dit ook niet zo \'gepast vind\' hier, in deze topic).\r\nNou ja; doe jij je zegje, ik lees wel, maar reageer denk ik niet meer ;)\r\nMaar bedankt, ik geef je ook gelijk hoor, sjouwer..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...