Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2005 Delen Geplaatst: 19 november 2005 Als ik bij gta vice city een cab bestand moet uitpakken dan zegt windows telkens: archief heeft onbekend formaat of is beschadigd. Ik open hem dan met winrar. Hoe komt dit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2005 Niet alle .CAB bestanden zijn hetzelfde. Die extensie wordt gebruikt door heel veel softwarebakkers om een Cabinet file aan te geven. Het zijn dus wel grote gecomprimeerde bestanden, maar ze gebruiken lang niet allemaal dezelfde compressiemethode. Waarschijnlijk heeft Rockstar gewoon een eigen compressie gebruikt, en de bestanden de extensie .CAB meegegeven. Dat eigen formaat wordt dan uiteraard niet herkend door WinRAR, die immers het .CAB formaat van Microsoft verwacht (op je Windows CD staan ook maar zat .CAB bestanden). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2005 Dat verklaart alles! Maar weet je dan misschien ook hoe ik hem dan moet uitpakken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2005 Nee, geen idee. Ik heb het spel niet, en ik ga meestal ook niet zo in de bestanden zitten klooien. Ik neem aan dat je hier iets mee wilt bereiken, een MOD installeren of zo? In dat geval kun je misschien eens kijken of er websites zijn die gericht zijn op MODs voor GTA-VC. Die hebben dan vaak ook een forum waarin problemen met MODs gesteld kunnen worden.\r\n\r\nHet enige dat je verder nog zou kunnen proberen is om er een kopie van te maken, en de kopie dan vervolgens andere extensies te geven, zoals ZIP, RAR, ARJ, dat soort dingen. Het kan zijn dat ze gewoon een ZIP hebben gemaakt en er een andere extensie aan hebben gehangen om gepruts te voorkomen. Al zou ik denken dat WinRAR en consorten daar wel doorheen zouden kijken. Je kunt ook nog eens proberen om het met een ander programma (WinZIP bijvoorbeeld) te openen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2005 Waarom zou je eigenlijk een cab willen openen? Ik heb nog nooit een cab hoeven te openen voor gta-vc... Installeren en spelen maar. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2005 het is gelukt met winzip, bedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen