Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Niet alle .CAB bestanden zijn hetzelfde. Die extensie wordt gebruikt door heel veel softwarebakkers om een Cabinet file aan te geven. Het zijn dus wel grote gecomprimeerde bestanden, maar ze gebruiken lang niet allemaal dezelfde compressiemethode. Waarschijnlijk heeft Rockstar gewoon een eigen compressie gebruikt, en de bestanden de extensie .CAB meegegeven. Dat eigen formaat wordt dan uiteraard niet herkend door WinRAR, die immers het .CAB formaat van Microsoft verwacht (op je Windows CD staan ook maar zat .CAB bestanden).
Link naar reactie
Nee, geen idee. Ik heb het spel niet, en ik ga meestal ook niet zo in de bestanden zitten klooien. Ik neem aan dat je hier iets mee wilt bereiken, een MOD installeren of zo? In dat geval kun je misschien eens kijken of er websites zijn die gericht zijn op MODs voor GTA-VC. Die hebben dan vaak ook een forum waarin problemen met MODs gesteld kunnen worden.\r\n\r\nHet enige dat je verder nog zou kunnen proberen is om er een kopie van te maken, en de kopie dan vervolgens andere extensies te geven, zoals ZIP, RAR, ARJ, dat soort dingen. Het kan zijn dat ze gewoon een ZIP hebben gemaakt en er een andere extensie aan hebben gehangen om gepruts te voorkomen. Al zou ik denken dat WinRAR en consorten daar wel doorheen zouden kijken. Je kunt ook nog eens proberen om het met een ander programma (WinZIP bijvoorbeeld) te openen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...