Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2005 Delen Geplaatst: 19 november 2005 Hallo,\r\nIk heb laatst een netwerk kabel gekocht om mijn pc naar de router te verbinden.\r\nIn het begin deed alles het goed, maar op een gegeven moment kreeg ik regelmatig de error \'not connected\' en toen verdween de error weer en bleef het internet het doen, deze error verschijnt soms ineens.\r\nDit is nu nog steeds zo, het is met het gewoon bezoeken van webpagina\'s geen probleem maar met online gamen krijg ik hierdoor soms lag.\r\nHeeft iemand enig idee hoe dit kan en/of hoe ik dit kan oplossen?\r\nAlvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2005 Probeer eens te kijken of de error op een bepaalde tijdsafstand voor komt, bijv. om de 24 uur of om de 72 uur.\r\nIk weet niet of je in NL of Belgie woont, maar er zijn providers die vaker hun gebruikers een nieuw ip geven automatisch. Het zou kunnen zijn dat je router dan kort de verbinding verbreekt (zou eigenlijk niet mogen) en je daardoor kortstondig die not connected melding krijgt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2005 De error heeft geen bepaalde tijdsafstand, hij komt regelmatig voor, bijv 4 keer in 10 min of 3 keer in 5 min, zonder vaste tijdsafstand.\r\nOok wel eens 2 keer achterelkaar. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2005 Je kunt eens proberen op spyware te scannen. Maar het kan ook iets anders zijn, misschien toch de kabel niet helemaal lekker, of de router die niet meer helemaal is wat ie zijn moet. Lastig zoeken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2005 idd.. probeer het eens met een andere kabel... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2005 dan zal ik nog een 20 meter kabel moeten kopen:P, kan het ook aan de aansluiting tussen de kabel en het stekkertje liggen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2005 Aansluiting tussen de kabel en het connectortje? Ik begrijp niet helemaal wat je daarmee bedoeld.\r\nMaar feitelijk kan het aan veel dingen liggen, ook aan connectortjes die los contact maken, connectors die niet goed genoeg vastgeknepen zitten en derhalve niet 100% werken, kabel die niet goed is of last van interferentie heeft, je router, je pc, je.... nja.. noem maar op. Dus eigenijk is het antwoord ja. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2005 ik zal ook wel ff langs de shop gaan waar ik de kabel heb gekocht, kijken wat die zeggen, en bedankt voor de hulp ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2005 miss dat je de kabel mag testen bij een elektronica-bedrijfje in de buurt... is natuurlijk altijd handig... ;-) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen