Ga naar inhoud

Wisselende Not connected error

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk heb laatst een netwerk kabel gekocht om mijn pc naar de router te verbinden.\r\nIn het begin deed alles het goed, maar op een gegeven moment kreeg ik regelmatig de error \'not connected\' en toen verdween de error weer en bleef het internet het doen, deze error verschijnt soms ineens.\r\nDit is nu nog steeds zo, het is met het gewoon bezoeken van webpagina\'s geen probleem maar met online gamen krijg ik hierdoor soms lag.\r\nHeeft iemand enig idee hoe dit kan en/of hoe ik dit kan oplossen?\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
Probeer eens te kijken of de error op een bepaalde tijdsafstand voor komt, bijv. om de 24 uur of om de 72 uur.\r\nIk weet niet of je in NL of Belgie woont, maar er zijn providers die vaker hun gebruikers een nieuw ip geven automatisch. Het zou kunnen zijn dat je router dan kort de verbinding verbreekt (zou eigenlijk niet mogen) en je daardoor kortstondig die not connected melding krijgt.
Link naar reactie
Aansluiting tussen de kabel en het connectortje? Ik begrijp niet helemaal wat je daarmee bedoeld.\r\nMaar feitelijk kan het aan veel dingen liggen, ook aan connectortjes die los contact maken, connectors die niet goed genoeg vastgeknepen zitten en derhalve niet 100% werken, kabel die niet goed is of last van interferentie heeft, je router, je pc, je.... nja.. noem maar op. Dus eigenijk is het antwoord ja.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...