Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2005 Delen Geplaatst: 18 november 2005 als ik bearshare geinstalleerd heb krijg ik gelijk een foutmelding:nl.\r\n.\\GlibraryWatchDb.ccp(#176)FatalError: Unable to load library database. Reason: Generic Failure.\r\n\r\nwie o wie kan me helpen. Let wel ik wel alleen downloaden en niet uploaden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2005 dubbel, modje is gemailed Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2005 thijs wat bedoel je met modje. Downloaden is toch niet strafbaar. alleen uploaden en dat doe ik dus niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2005 Thijs zet ook duidelijk de reden van zijn mail aan modje in zijn post toch?\r\nJe hebt een topic dubbel geopend, dit is compleet nutteloos en dus \"vervuiling\". Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2005 dank je dat bedoeil ik idd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2005 dit dubbel plaatsen ging dus echt per ongeluk, omdat mijn pc erg vreemd deed, waarvoor mijn excuses. Maar is er nu echt niemand die mij kan helpen??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2005 \'k Heb even voor je op Google gezocht. Het schijnt dat hier de oplossing staat: [url]http://www.technutopia.com/forum/showthread.php?t=1401&highlight=Generic[/url]\r\n\r\nOverigens....., Bearshare (de gratis versie) staat er om bekend spyware mee te installeren. Er zijn betere alternatieven.\r\n\r\n[url]http://www.spywareinfo.com/articles/p2p/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2005 Ik heb van de week een computer hier gehad, deze had ook Bearshare geïnstalleerd, nadat ik er Hitman pro gedraaid had, zaten er 480 virussen op deze computer, Hitman verwijdert wel Bearshare.\r\nWat Reintje schrijft klopt, er zijn betere programma’s om te downloaden.\r\n\r\nTrouwens, de computer was naar mij gebracht om hem na te kijken, hij had rare verschijnselen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2005 dank je wel reintje en jij ook jansen. Het werkt nu wel! Ik weet inderdaad van de spyware maar ik hou dit goed in de gaten en elke nummer scan ik op de virusscanner. Dit is nl het enige programma waar ik een beetje mee kan werken. ik heb bittorrent geprobeerd, maar dit lukt mij dus niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen