Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2005 Delen Geplaatst: 17 november 2005 ik heb op het werk een een website gemaakt die als een soort intranet functioneert.Hiermee kunnen de medewerkers bepaalde directories bezoeken waar verschillende documenten staan opgeslagen.De pagina opent altijd met afbeeldingen van de documenten (Word pictogram met korte tekst eronder),maar het zou handiger zijn als de details worden weergeven (lijst met namen van files).Je kunt dit steed wel handmatig aanpassen in explorer echter ik vroeg me af of je in de HHTML code ook iets kon meegeven dat de weergave automatisch op detail komt.\r\nOf moeten we deze opssing zoeken in serverinstellingen?(kan ik de oplossing wel doorgeven is niet mijn vakgebied.)\r\nAlvast bedankt voor meedenken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2005 Bestanden weergeven kan niet met html. Daar heb je een server-side taal voor nodig zoals php. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2005 Heb je PHP ondersteuning? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2005 PHP ondersteuning is aanwezig,nagevraagd\r\nMaar uitdrukking zegt mij zelf niets.\r\ndus alle tips en toelichting zijn welkom. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen