Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2005 Delen Geplaatst: 17 november 2005 computer met windows 95 start op tot na het inlogggen, en gaat dan zoeken naar nieuwe hardware en plug&play apparaten.\r\nHier krijg ik een foutmelding met \"het programma heeft een fout aangetroffen in een koppelingsoproep naar .dll bestand\"\r\ndan klik ik op sluiten, en gebeurt er niets meer.\r\nIn kan toch in windows komen, door dan op windows logo te klikken, dan krijg ik het programma taken, en open c:, dan start windows verder, maar zijn de stuurprogramma\'s niet geladen, dus kan ik windows niet overnieuw installeren, via cdrom.\r\nde computer leest geen cd-rom tijdens het opstarten, ook niet als dat is ingesteld in de bios.\r\n\r\nHoe krijg ik dit weer goed??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2005 ik zou het niet weten, win95 is al redelijk oud :-P \r\n\r\nmaar van die bios, ben je zeker dat het lezen van CD\'s op de eerste plaats staan, want bij win98 is dat waarschijnlijk floppy disk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2005 daar ben ik heel zeker van. ik had opeens een helder idee en had de installatie bestanden van de win95 cd op diskette gezet en die op die pc gezet. daarna in de veilige modus opnieuw geinstald. toen was tie weer goed Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen