Ga naar inhoud

Inhoudsopgave met submenu

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hier ben ik ook naar op zoek , maar dan met submenu\'s\r\nZou dit java zijn hetgeen \"seetekst\" aangeeft??\r\n\r\nMsasc\r\n\r\nHetgeen ik nu gebruik levert problemen op voor mensen met klkeine resomlutie\'s en kleine schermen\r\n\r\nBekijk het hier als het je interesseert: [url]http://users.telenet.be/msasc[/url] \r\n\r\n\r\nMsasc
Link naar reactie
Ik heb er eentje gevonden die ik leuk vond! Op [url]www.leejoo.nl[/url] -> generatoren -> sub-menu-gen. Ik ben nu aan het aanpassen, qua kleur enz. Wat alleen nog lastig is, is dat ik werk in frames en als het menu rechts verschijnt moet het frame ook heel groot zijn. Ik denk niet dat ik dat aan kan passen! Maar als iemand weet hoe, graag!Die op jouw site is ook erg leuk en ruimtebesparend!
Link naar reactie
Die site heb ik reeds helemaal doorzocht in het verleden\r\nOf jij moest een nieuwe zien verschijnen hebben\r\nDaarom wil ik graag vragen dewelke je bedoelt ?\r\nDan kan ik hem ook nog eens aan het kritische oog laten voorbijgaan\r\nEen leuke zeg je, ik wou graag een beetje een proffesionele (groot woord natuurlijk) vinden zoals degene die ik nu heb\r\nHet nadeel van deze die ik nu heb is dat sommige mensen hem niet helemaal in beeld krijgen met een kleinere resolutie. Ze raken dan niet aan de onderste items.\r\nEn dat kan niet natuurlijk. Je dot het trouwens niet voor jezelf maar voor anderen\r\nDusssss, een horizontale zoals de mijne en ik ben zeer tevreden. Gezocht dus. Als iemand me kan op weg zetten (gratis) 3 x dank.\r\n\r\nMsasc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...