Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2005 Delen Geplaatst: 17 november 2005 Tja .\r\nIk ben maar een beginner op dit gebied hoor.\r\nMaar ik heb even een vraagje .\r\nBestaat er een programmatje waar ik bvb een beetje ruis uit de gedownloade muziek kan halen ?\r\nIk ben ook opzoek naar een programmatje dat elk nummer op gelijk geluidsniveau kan brengen voor ik het op cd schrijf .\r\n\r\nBestaat zo\'n programmatje of beter nog kan ik het ergens free downloaden ?\r\n\r\n\r\nThanx Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2005 Een gratis en goed programma om het geluidsnivo aan te passen is MP3gain. Zie [url]http://mp3gain.sourceforge.net/[/url]\r\n\r\nRuis weghalen kan met verschillende editors, alleen weet ik niet welke gratis is en welke niet. Dus daar kan ik je niet adviseren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2005 Heb je brandprogramma Nero 6 , dan kun je Wave Editer gebruiken.\r\nGebruikt na overzetten van lp\'s en werkt perfect. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen