Ga naar inhoud

Software vanaf usb-stick starten

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb ook een vraagje; in Computeridee nr. 23 staat iets over programma\'s die je op een usb-stick kunt zetten, met als belangrijkste eis:de software die je vanaf de usb-stick wilt laten draaien \"stand alone\" is . Ik zou dan dus in de pauze vanaf mijn werkplek *-) COMPETITIE kunnen gebruiken vanaf de usb-stick om uitslagen bij te werken. Nú kan ik niks downloaden en starten vanaf de pc zelf. Weten jullie of dit mogelijk is vanaf de usb-stick zoals hierboven beschreven? Er wordt nl. software genoemd als voorbeeld (portable firefox, portable openoffice, restoration, antivir, wxnview) maar COMPETITION helaas niet. Het valt me overigens op dat bij de meeste software een zip-bestand nodig is dat uitgepakt wordt op de usb. \r\n\r\nnoot; het programma \"competitie\" is te vinden op [url]www.hispage.nl[/url] en is een programma om alle standen en statistieken bij te werken betr. voetbal
Link naar reactie
Kun je toch gewoon even uitproberen.\r\nKopiëer de map vanuit programfiles naar de USB-stick en start op een PC,waar het programma niet opstaat,de exefile op.\r\n\r\nEdit:\r\n[quote]Het valt me overigens op dat bij de meeste software een zip-bestand nodig is dat uitgepakt wordt op de usb. [/quote]\r\nVolgens mij is het niet zo dat een zipbestand \"nodig\"is,maar eenvoudig dat het bestand direct naar de stick kan worden uitgepakt.Waarschijnlijk omdat het in een map wordt geplaatst,die automatisch wordt aangemaakt.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...