Anoniem2 Geplaatst: 15 november 2005 Delen Geplaatst: 15 november 2005 Sinds kort kan ik niet meer doorlinken naar een andere site. Als er bijvoorbeeld, zoals in dit forum, in een antwoord een link vermeld wordt en ik klik daar op, dan krijg ik \'Microsoft kan pagina niet vinden etc\'.\r\nWaar kan dit aan liggen???\r\nIk heb tijdelijk alle beveiligingen op het laagste niveau gezet.\r\nBij voorbaat dank,\r\nWoody Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2005 Probeer IEFix maar eens.\r\n\r\n[url]http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm[/url]\r\n\r\nNoot:Ik begrijp dat je niet kunt doorlinken,dus kopiëer de link maar even ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2005 Helaas. Gekopieerd, geinstalleerd en W98 opnieuw opgestart. En inderdaad als ik jouw link aanklik krijg ik het bekende tekstje \'Microsoft kan......\'\r\nBedankt in ieder geval voor de moeite.\r\nIn afwachting van nieuwe tips,\r\nWoody. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2005 Wil je misschien even de volledige tekst geven,van die \'Microsoft kan pagina niet vinden etc\' melding?\r\n\r\nOf een schermafdruk.\r\n\r\nWordt er dan soms gevraagd om een foutenrapport te verzenden? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 Bewerking is afgebroken \r\nInternet Explorer kan geen verbinding met de opgevraagde webpagina maken. De pagina is mogelijk tijdelijk niet beschikbaar. \r\nProbeer het volgende:\r\nKlik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.\r\nKlik op Bestand en vervolgens op Off line werken als u deze pagina eerder hebt bezocht en wilt bekijken wat hiervan op uw computer is opgeslagen.\r\nKlik voor informatie over off line surfen met Internet Explorer op het menu Help en vervolgens op Inhoudsopgave en index.\r\nInternet Explorer.\r\n\r\nEn dan wordt er inderdaad gevraagd om een foutenreportage te verzenden.\r\nGroet,\r\nWoody Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 Als ik op Google zoek met;\r\nInternet Explorer kan geen verbinding met de opgevraagde\r\nwebpagina maken.\r\ndan zie ik dat de melding op diverse storingen komt.\r\n\r\nProbeer dit eens;\r\nOpen Internet Explorer.\r\n>Extra>Internet-opties...>Programma\'s\r\n>Klik op: Webinstellingen herstellen... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 Helaas. \r\nTrouwens een foutenreportage verzenden hoeft niet. Esc klikken is voldoende om terug te keren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 Helaas. \r\nTrouwens een foutenreportage verzenden hoeft niet. Esc klikken is voldoende om terug te keren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 [quote]Trouwens een foutenreportage verzenden hoeft niet[/quote]\r\n\r\nMaar mag wel ;-) .Mijn buurman had last bij het doorlinken van [u]sommige[/u] sites,dan kreeg hij dat \"Rapport verzenden\" scherm direct,zonder verdere foutmelding.\r\nHij verzond dat rapport talloze malen zonder antwoord te krijgen.Tot zijn verbazing kreeg hij de laatste keer wel een antwoord terug.MSVCRT.DLL moest worden vervangen.\r\n\r\nOndanks dat jij een andere storing hebt dan hij had,geef ik toch maar de oplossing,die voor hem gewerkt heeft.\r\nJe moet zelf maar beslissen of je er iets mee doet en misschien heeft iemand anders er wel\\ook iets aan.\r\n\r\nDe Microsoft site,\r\n\r\n[url]http://oca.microsoft.com/nl/response.aspx?SGD=a90fcd2a-50f3-4ef1-aef7-869950af3a8f&SID=1490[/url]\r\n\r\nomdat je niet kunt linken,daar staat de volgende;\r\n\r\n[url]http://support.microsoft.com/?kbid=895959[/url]\r\n\r\nLees daar bij \"Windows 98 or Windows 95\"\r\nMocht je de DLL niet van de CD kunnen kopiëren,haal die dan hier op en plaats hem in de root van C:\r\n\r\n[url]http://www.dll-files.com[/url]\r\n\r\nOmdat het een systeembestand is,kun je het niet in Windows vervangen,dus doe dat in Dos,zoals op de site is aangegeven.\r\n\r\nMaak eerst wel een backup van de bestaande MSVCRT.DLL !! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 Gedaan, maar nu krijg ik bij het opstarten \"Het bestand MSVCP60.dll is gekoppeld aan ontbrekende uitvoer MSVCRT.dll:_lc_collate_cp\"\r\nEn het doorlinken is nog steeds ongewijzigd onmogelijk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 Zet de backup van MSVCRT.DLL eens terug en kijk wat voor melding je dan krijgt.\r\n\r\nBtw. hoeveel schijven\\partities heb je in die PC? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 Teruggezet en geen foutmelding meer.\r\n1 partitie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 [quote]Teruggezet en geen foutmelding meer. [/quote]\r\nMaar nog wel de problemen met doorlinken neem ik aan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 Yes Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 Ik merk dat e.e.a. ook geldt voor links in e-mails. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 [quote]Ik merk dat e.e.a. ook geldt voor links in e-mails. [/quote]\r\nKlopt,vandaar dat ik als eerste IEFix voorstelde.\r\n\r\nKun je belangrijke documenten ergens opslaan,of beschik je nog over een 2e PC.\r\nSoms kun je in minder tijd,dan je nu kwijt bent aan het oplossen van dit probleem,beter voor een nieuwe installatie kiezen.\r\n\r\nAls je dit gaat doen,laat het dan even weten,dan stel ik voor de schijf met meer partities in te delen,waardoor je in de toekomst dergelijke problemen in 10min kunt oplossen ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 Misschien heb je hier iets aan :\r\n[url]http://support.microsoft.com/?kbid=281679[/url]\r\n\r\nHet lijkt mij een gelijkaardig probleem, maar toch niet 100%. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2005 Ik ben een paar dagen weg, daarna probeer ik e.e.a. weer.\r\nTot dinsdag. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2005 Ik heb nu alles gedaan, KB281679 uitgevoerd, Explorer opnieuw geinstalleerd, Win98 opnieuw geinstalleerd. \r\nHet resultaat: Ik kan nu geen W98 updates meer ophalen en de doorlink werkt nog steeds niet.\r\nIk ga nu verder met kopieren en plakken als ik door moet linken en dan maar hopen dat e.e.a. zichzelf oplost.\r\nBedankt voor alle hulp,\r\nWoody Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2005 [quote]Win98 opnieuw geinstalleerd. [/quote]\r\nIk neem aan dat je Win98 \"er overheen\" gezet hebt?Als dat zo is,dan helpt denk ik alleen nog een format en een nieuwe installatie *-) \r\nMocht je dat overwegen,houdt dan rekening met het feit,dat je dan waarschijnlijk IE en OE versie 4 of 5 krijgt,afhankelijk van de Win98 die je hebt.\r\nIE 6 staat wellicht ook wel op een CDrom,die je zo nu en dan bij een Computerblad krijgt ;-) \r\n\r\nVergeet,ingeval van een nieuwe install,niet om Mijn Documenten,Mail,Adres Boek en de Favorieten te saven.\r\n\r\nMaak ook op z\'n minst 2 partities aan,dan kun je bovengenoemde mappen op die 2e partitie zetten,altijd handig ingeval van problemen zoals nu.\r\n\r\nGreetz Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen