Ga naar inhoud

2 Schermen op 1 pc, Gamen en Desktop tegelijk

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Voor zover ik weet is dit níét mogelijk (sorry obi-wan) omdat je kaart óf in 2D mode, óf in 3D mode kan draaien. Ik denk dat je in dit geval dan beter een el-cheapo PCI videokaartje kunt opzoeken en daar dan de tweede monitor aan kunt hangen. Dan kan die kaart je desktop aansturen, terwijl je \"hoofdkaart\" je spellen speelt. Op die manier zal het wel sneller draaien, maar het blijft inderdaad wel zo dat games sneller draaien als je geen achtergrondprogramma\'s hebt draaien. Voor 40 euro heb je al een GeForce MX-4000 PCI.
Link naar reactie
uhh.. sry, maar als je een game opstart, dan wordt het andere scherm zwart... het kan gewoon pertinent niet.. en als het zou kunnen, dan heb je nog het probleem dat als je een msn-venster opstart, dat je game dan minimaliseerd... dus, helaas... je kan echter wel gewoon met 2 monitoren werken onder windows.. hetzelfde geldt trouwens voor films.. als je een film start, dan kan je het maar op slechts één monitor tegelijk zien... (tenzij je de \"Clone monitor\" optie gebruikt)\r\n\r\n\r\nsuc6!!
Link naar reactie
erm tommel, ik moet tegen je ingaan, ik heb hier een 21\" en een 15\" inch en als ik BF2 speel heb ik op de 15\" mn BF2CC ( admin ding) en teamspeak staan, zodat ik het in de gaten kan houden.\r\nEn op de ander speel ik mn spel. Dus is het wel mogelijk.\r\nBureaublad verlengen ofzoiets en klaar.\r\n\r\nOw en ik heb slechts 1 vidcard in gebruike daarvoor.
Link naar reactie
[quote=Leon]erm tommel, ik moet tegen je ingaan, ik heb hier een 21\" en een 15\" inch en als ik BF2 speel heb ik op de 15\" mn BF2CC ( admin ding) en teamspeak staan, zodat ik het in de gaten kan houden.\r\nEn op de ander speel ik mn spel. Dus is het wel mogelijk.\r\nBureaublad verlengen ofzoiets en klaar.\r\n\r\nOw en ik heb slechts 1 vidcard in gebruike daarvoor.[/quote]\r\n\r\nnog een quote van mijzelf:\r\n[quote=TommelMOD]en als het zou kunnen, dan heb je nog het probleem dat als je een msn-venster opstart, dat je game dan minimaliseerd...[/quote]\r\nen je kan ook niet met de muis en/of toetsenbord werken als je een spel aan het spelen bent, want je hebt maar een curser, en die wordt in het spel gebruikt... TS is dan wel in het spel, maar daarbij gebruik je geen tobo... het enigste verschil is dan dat je gewoon wel beeld hebt...\r\nmaar je kan gewoon niet msn-en tijdens een spel, nog met een muis werken op het andere scherm...\r\n\r\n\r\nhet is bij mij trouwens al lang geleden dat ik dit heb geprobeerd.. zal wel aan de oude drivers liggen dat het 2e scherm zwart werd... met een PCI-kaart erbij had ik echter hetzelfde probleem...
Link naar reactie
afgeslankt systeem, AX550 / AMD64 3700+ / 2 GB DDR\r\n\r\nZoals je ziet is de vidcard niet het beste.... mn 7800GT´s zitten in een ander systeem.\r\n\r\nEn idd ik kan niet op de andere monitor werken, maar dit komt doordt je in de meeste spellen in een .... venster speelt ( ben naam ff kwijt, maar zo´n venster kan je niet uit.)\r\nWant ik heb het al gehad in sommige spellen dat ik gewoon naar het andere scherm kan en daar mn ding doen.. oudere spellen weliswaar, meestal in de categorie strategisch bouwen etc.. Waar je een muisaanwijzer gebruikt.\r\nVoor bv DF2 en BF2 moet ik alt tabben om op het andere scherm te werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...