Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2005 Delen Geplaatst: 13 november 2005 Ik heb net een webserver geinstaleerd, en nu moet de hele tijd, een venstertje actief blijven, om de boel in de gaten te houden.\r\nHet is trouwens een DOS programma. Nu zit het dus steeds op mijn bureaublad, en dat irriteert me een beetje.\r\n\r\nWie weet dus hoe ik een DOS programma naar de achtergrond kan krijgen, dus zeg maar als een service te instaleren. Wel zou het handig zijn als het automatisch met windows opstart. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2005 batch bestand maken\r\n[url]http://nederland.softpicks.net/software/Easy-Batch-Builder_nl-2997.htm[/url]\r\nverder weet ik het ook niet ,\r\nik heb zeg maar, de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.\r\nm.a.w. ik laat het altijd doen als ik het nodig heb :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2005 Bedankt alles is gelukt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen