Anoniem2 Geplaatst: 12 november 2005 Delen Geplaatst: 12 november 2005 Beste mensen,\r\n\r\nIk heb een spel geinstalleerd, volledig foutloos ging het. Maar wanneer ik het spel (Stronghold 2) probeer te starten, dan krijg ik de volgende foutmelding:\r\n\r\n\r\nWat kan ik hier aan doen om te zorgen dat het spel start? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2005 Is het een legale versie van het spel? Dit lijkt namelijk erg veel op het soort boodschappen dat je krijgt bij illegale kopieen, waar de beveiliging niet goed is meegekopieerd.\r\n\r\nAls het een legale versie is, moet je gaan klagen bij de leverancier/winkelier. Anders, diezelfde winkelier opzoeken en het spel kopen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2005 Setup.bat wel gedaan ?\r\nals ik me goed herinner Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2005 bedankt voor de reactie. Ik heb het probleem opgelost door het spel opnieuw te installeren en daarna de pc te herstarten. Dit had ik d eeerste keer niet gedaan, anyway het probleem is opgelost. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen